logo songteksten.net

Films....

Gestart door Stripe, 29 februari 2004, 14:06:00

Vorige topic - Volgende topic

Wat voor films kijk je graag?

Actie
2 (8.3%)
Drama
1 (4.2%)
Thriller
12 (50%)
Humor
7 (29.2%)
Avontuur
1 (4.2%)
Anders, nl:
1 (4.2%)

Totaal aantal stemmen: 24

Stemmen gesloten: 29 februari 2004, 14:06:00

Buffy16

Ja ik zelf ook niet zo goed hoor, haha!
Maar ik vind het gewoon hartstikke leuk. Grudge 2 al gezien? Dies ook echt kei-eng! :Y

maartj..

hahaha ik kom daar niet in! :P

Buffy16

ow ja das waar, er waren ook 2 jongens van 14/15 jaar en die werden ook weggestuurd. Als ie op dvd is moet je em echt kijken want hij is goed!

maartj..

Ik zie wel :P
Ik heb een beetje gezien door de cam van een jongen die hem had gedowload, maar toen moest ik soesjes gaan eten dus heb ik niet veel gezien :mrgreen:

Buffy16

hahah ok, soesjes zijn ook heel belangrijk natuurlijk! Gisteren heb ik Borat gezien, ik heb echt gelachen! Gezien, toevallig?

maartj..

Nee :P wil ik zeker nog heen! 8-)

Buffy16

nou hij was echt super!
Jij nog goeie films gezien?

maartj..

niet echt, ik ben geen biosganger :P de laatste film die ik zag was World Trade Center :P

Buffy16

Ow bedoel je die documentaire van die franse filmmakers of de film met nicolas cage (hoop dat ik de acteur goed heb)
die documentaire heb ik wel gezien, die was echt aangrijpend, die film lijkt me ook wel mooi maar ik kan heel slecht tegen zulke films

maartj..

de film met Nicolas Cage :P die was heeel slecht na een tijdje, ik heb minstens één uur naar een jammerende Nicolas Cage gekeken :P

Buffy16

ah nee das ook niet zo fantastisch dan.
Ben zelf een hele grote Johnny Depp fan.
Antonio Banderas is ook niet mis.......

maartj..

Johnny Depp is zo standaard :P

Buffy16

Nee vind ik juist niet, vind em wel wat speciaals hebben, iets wat andere acteurs niet hebben.
Talent, misschien......
En z'n ogen helpen natuurlijk ook een beetje....... *)

maartj..

neeeeeeeeeeeee ik bedoel, iedereen vind hem gewéldig :P dat is zo standaard :P

Buffy16

hahaha ja maar hij is ook sowwwwwwwwwwwww lekker!
Wie vind jij een goeie acteur/actrice?