logo songteksten.net

2x Zelfde Artiest

Gestart door Europeetje, 20 juni 2010, 23:30:03

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Hoi hoi! :D

Lena Meyer-Landrut was eerst nog niet toegevoegd aan de lijst met artiesten.
Daarna kon ik haar er ineens zelf op zetten...
Dus dat heb ik gedaan.
Maar nu zie ik dus dat er nu ineens ook een andere Lena is, met hetzelfde liedje...
Dat is zei dus waarschijnlijk ook???
Waarom staat ze er nu 2x op, want eerst was dat niet zo.

:?

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Kan niemand mij helpen :@ :@ :@

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

lenn-

Ik zit even bij haar songteksten te kijken,
heeft ze Neopolitan Dreams van Lisa Mitchell gecoverd? En ze heeft nog wel meer covers trouwens.
Ik ga eens even luisteren, k ben heel benieuwd hoe ze dat heeft gedaan...

Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Citaat van: lenn- op 22 juni 2010, 11:41:16
Ik zit even bij haar songteksten te kijken,
heeft ze Neopolitan Dreams van Lisa Mitchell gecoverd? En ze heeft nog wel meer covers trouwens.
Ik ga eens even luisteren, k ben heel benieuwd hoe ze dat heeft gedaan...

Ja, dat klopt.
Ze heeft een paar liedjes gecoverd.
Het is echt wel haar stem.
Op youtube staan ze geloof ik wel allemaal

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lenn-

Ik had trouwens gezien, dat gewoon Lena is nou verwijderd is en Lena Meyer-Landrut is blijven staan,
maar volgens mij was door iemand de vertaling van Satellite toegevoegd bij Lena.
Die is nou ook weg. Ik denk niet dat de persoon die de vertaling heeft toegevoegd (weet niet meer wie het was) dat zo leuk gaat vinden... =P

Europeetje

Owjah, dat zag ik ook idd.
Dat was.. euhm.. ships weet niet meer :P
FF denken ;)
Misschien moet diegene hem nog maar eens opsturen.

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

P@ul had hem toegevoegd ;)

Ik weet het weer :P

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

vertaling is overgezet naar de andere Lena :)
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Haha, dat is idd ook een oplossing.

De beste oplossing overigens ;)

Lolz

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Ik zie nu dat iemand een cd heeft toegevoegd bij Lena...
Dus Lena staat er nog wel op :O
Maar zonder musicopy vergoeding.
Alleen satellite + vertaling staat erop.

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Hallo  :mrgreen:
Ik zie nu ook dat Inna er 2x op staat.

http://songteksten.net/artist/lyrics/7443/inna.html

http://songteksten.net/artist/lyrics/7485/inna.html

Ik weet nu niet welke ik moet verwijderen...
Want de 2e heeft wel meer liedjes, maar de 1e heeft 2 anderen.

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

He Danielle,

't maak eigenlijk niet zoveel uit. Je kiest er 1tje uit die je compleet maakt (dus de liedjes die de andere wel heeft verhuizen) en de andere wordt weggehaald :)
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Okee, dan doe ik dat wel even :)
Bedankt!

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs