logo songteksten.net

2x Hetzelfde Liedje

Gestart door Europeetje, 27 juni 2010, 13:51:53

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

En nog één die NIET moet worden verwijderd.....

Love Suicide :)
Ester Dean zingt dit samen met Chris Brown.
Maar ze zingt een hele andere versie met Tinie Tempah :)

Dus NIET verwijderen pliezz, thanks ;)

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Nog een die NIET moet worden verwijderd:

'Summer Paradise'

Dit liedje staat 2x bij Simple Plan.
Maar dit is 1x met K'naan en 1x met Sean Paul.
(Teksten zijn heel anders)

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lenn-

Als er twee versies van een liedje zijn, is het dan niet handig om dat in de titel te zetten? Dus dan krijg je "Summer Paradise (ft. K'naan)" en "Summer Paradise (ft. Sean Paul)", bijvoorbeeld. Dan is het verschil voor mensen duidelijk, en wordt het ook niet per ongeluk verwijderd.

Europeetje

Ja, dat is inderdaad wel handig, maar soms gebeurt dit wel en soms gebeurt dit niet.
Maar als je dan bijvoorbeeld bij Sean Paul kijkt, dan staat daar ook 'Summer Paradise (Ft. Sean Paul)', dat is dan ook weer zo raar :P

- Ik zal het toch wel even veranderen ^^
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lenn-

Ohja, die zijn dan natuurlijk ook bij die artiesten toegevoegd... misschien zouden liedjes dan alleen toegevoegd moeten worden bij de uitvoerende artiest en niet bij meewerkende artiesten. Maar ja, het maakt op zich niet heel veel uit.

Europeetje

Ja, dat zou ook nog kunnen inderdaad, daar zat ik ook aan te denken.
Maar ik heb het nu zo gedaan dat ik bij de uitvoerende artiest erachter heb gezet: (Ft. ....)
Naja, wat maak ik er ook een probleem van eigenlijk xD
Zo kan het denk ik wel :P
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

--rino

lol 120 dagen geleden is hier iemand geweest, TOT NU.

Maar ik zag Bij 'No Doubt' 2 x 'Just a girl' staan..
Ja, ik let goed op :)

Europeetje

Haha ja, maar zoveel mensen kijken daar niet :P
En anders hebben ze geen zin om te reageren ;)
Haha, maar goed dat je het zegt.
Ik heb hem al verwijderd :)
Take a look!

http://songteksten.net/artist/lyrics/208/no-doubt.html

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

--rino

Cher lloyd - Oath ! (2x)

Europeetje

Ja, ik zie het :P
Ik zal dan die van jou moeten verwijderen...
Sorry :@
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

--rino