logo songteksten.net
Hoofdmenu

Haajz...

Gestart door LoViNaNdHuRtIN, 2 maart 2004, 19:09:23

Vorige topic - Volgende topic

LoViNaNdHuRtIN

Hmm,toch nog de ontdekking gedaan hoe dit forum werkt... :shock: Zoals ge waarschijnlijk wel merkt,ken ik nix van computers en al dat wat erbij komt...Volgens mij teveel knopjes... :shock:  :?  :roll: Maar,ben er uiteindeljk toch geraakt...Dus wat zal ik zeggen? :shock: ..Ahja,ik ben Mary,mss beter gekend als LoViNaNdHuRtIn?,ben 16 jaartjes en ik woon nog bij men ouwkes  :D .Ik volg schoonheidsverzorging...Woon in België...Een van men hobby'tjes is naar muziek luisteren,vooral dan naar RnB,rap,hiphop,raeggae enzoj van die dingen...Natuurlijk sta ik open voor andere muziek,maar dees krijgt toch wel mijn voorkeur.(vooral 2pac dan  8) )Een ander hobby'ke is de wereld ontdekken en dan vooral de uitgaanswereld om het zo te noemen  :D ...Zo breng ik toch wel elk weekend ergens door;ofwel in Kortrijk,Gent,Oostende,Antwerpen,Leuven...En Amsterdam by night is ook wel ... :oops: cool :oops:  :wink: Als ge nog iets wilt weten...welleuh ask :)
Bubaaiz Mary

Stripe

Hallooootjes............... mmm welkom, maare zo moeilijk is t niet.... als je vaak op forum zit, begin je t wel te snappe......  Stripe
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

Hmmz niet moeilijk?Nuja eerlijk gezegd,ik ken NIX van computers...Het duurde dagen vooralleer ik doorhad hoe deze site een 'beetje' in elkaar zat...En nu lukt het nog ni  :shock: Maarja veel erop zitten helpt waarschijnlijk wel :D maar niet echt ook,ben gedoemd als ik bij de computer zit :o

Stripe

Als je vaak post en onderzoekt kom je er vanzelf wel 8er.....  tis al goewd dat je trug post 8)  8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

Met de hulp van mijn 10jarig zusjeuh :roll:  :shock:  :D Owkey zal je laten met mijn zever...Thx  :wink:

Stripe

Maar nou weet je hoe je t alleen moet.... dus je zusje heb je nie meer nodig 8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Stripe

PS: je ken t andere altijd vragen als je iets niet snapt of weet....
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

Owkey nog 1 vraagjeuh :oops: Als ik mag eh :oops: Euh hoe kan je reageren op die andere zaken van die forums?Hmm stupid question... :oops: But thx:)4 helpin me

Stripe

't zelfde als wat je hier hebt gedaan... je klikte van tevoren op General Chat, nou moet je gewoon naar Index gaan van de forum.... en dan een andere aanklikke ipv General Chat, Bv: Onzin, en daar staan topics waar je op ken reageren.....  maare je mag altijd vragen stellen!!
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

thank U very much  :oops: ...Let dan wel,ik kan veel vragn stellen dan  :D ...Neen oorz ,was maar moppie...Maar dank je :oops:

Stripe

ghehe, kben niet de enigste die de vragen die je hebt beantwoorden, je hebt: Natalie(men vriendin  :P ) Legolas of websmurf of de editors.... maar je ken t ook aan medeforum mensen vragen 8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -