logo songteksten.net

The Passion of the Christ

Gestart door Stephinem, 23 maart 2004, 22:15:50

Vorige topic - Volgende topic

Stephinem

Die heb ik vanmiddag gezien.Echt een mooie film.Maar ook behoorlijk hard en zwaar.Hij is behoorlijk zielig.

Er zijn al twee mensen die naar de film keken overleden ;(

Hebben jullie heb al gezien?!?!

Websmurf

heb 'm nog niet gezien.. maar wil absoluut weten wat er zo heftig aan is...

* gaat dus nog wel een keer kijken  :Y
Webmaster Songteksten.net -

Natalie

Ja, dat hoorde ik gisteren op het nieuws !
Zo heftig dat daar 2 mensen een hartstilstand van krijgen ?  :O
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stephinem

Nou je ziet dat ie flink wordt mishandeld.De hele tijd zie je dat.Dan wordt er een kroon ofzo op ze kop gezet met soort naalden ofzo.En dat drukke ze op z'n kop.En dan is ie helemaal mishandeld en moet ik met het kruis een hele weg aflopen! En dan zie je dat ie gekruisigt wordt.En dan zie je hem die spijkers krijgen.En langzaam sterven en dan zegt : Jezus nog van: Vergeef ze vader die willen ze eigenlijk niet!!

En dan als laatste zie je nog dat ze een soort speer in z'n buik duwen en dan spat het bloed eruit! :N  En er werden nog twee mensen gekruisigt en die werden de benen met een hamer gebroken en zijn gelijk dood.En dan krijgt Jezus die speer.En hij was al dood.En dan als laatste zie je dat Maria heb in d;r armen neemt.En dan zie je dat ie ook opstaat!

Natalie

Laat maar...
Ik houd niet van geweld.. :N
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

WHAHAHA IK WEL, maar ik vin t verhaal niet kloppen


 Jezus werd met een speer in zijn longen gestoken: hierdoor raakte hij in coma: de mensen d88 dat ie dood was: smeerde hem in met een helende zalf: brachten hem naar de grot of wa dan ook: daar is ie op gestaan   8-)  da heb ik gehoord  (8>
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

wunniieJ

Citaat van: "Stephinem"Die heb ik vanmiddag gezien.Echt een mooie film.Maar ook behoorlijk hard en zwaar.Hij is behoorlijk zielig.

Er zijn al twee mensen die naar de film keken overleden ;(

Hebben jullie heb al gezien?!?!

:N Nee :N  ken da niej eens  :? naja :W

Boardslut

ik ga zeker wel naar die film!
et a Grip Man

Natalie

Ik heb ( film ) recensies gelezen die mij er van blijven weerhouden te kijken naar de film... :N
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

xXx-DUSHI-xXx

Jah, k weet wel dat Jezus uit een grot is opgestaan, ennuh die kroon ook, met doornen ofwa. Wel freaky dat er 2 peepzzz aan dood zyn gegaan!! Maja, ik denk nie dat k um ga kykuh, is nie egt een film voor my!!!!!!!!!!!!! -xXxXxXxXx-ieZzZzZzZzZzZzZz van xXx-DUSHI-xXx  ;)

wunniieJ

wh00whs jaa..wel erfan geh00wrd..hahaha..naja..MmSsjJJ..ik weejniej owf ik er noar tjoew WIjjLl *)

MolkoHolic

Nou, van mij hoeft t niet hoor...
al dat bloed, slaan en dergelijke

:r

Ik wordt al misselijk bij voorstukjes...
*Since I was born I started to decay.
Now nothing ever ever goes my way*~
-- Placebo / Teenage Angst --

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

wunniieJ

Citaat van: "MolkoHolic"Nou, van mij hoeft t niet hoor...
al dat bloed, slaan en dergelijke

:r

Ik wordt al misselijk bij voorstukjes...

ahahahah  :mrgreen:

maartj..