logo songteksten.net

drinken/ drugs tijdens uitgaan

Gestart door Boardslut, 7 april 2004, 19:27:42

Vorige topic - Volgende topic

Boardslut

Gebruik je drugs tijdens het uitgaan? Vind je dat verstandig? Hou je het bij wiet of ga je over naar pillen? Drink je veel alcohol of hou je het bij appelsap....
Spread the word...!

Ik zelf drink alleen bier tijdens uitgaan want breezah (ff op de breezermanier uitgesproken) tequila etc...het trekt me niet en het is natuurlijk veel te duur!!

Zelf vind ik blowen op zijn tijd tijdens het uitgaan wel erg prettig....!
et a Grip Man

Natalie

Ik ga dus niet of nauwelijks uit. Als ik dan ergens naar toe ga, dan absoluut geen alcohol of drugs. Wat anderen doen, moeten hun weten. Maar die troep blijft er ( voorlopig ) uit !
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

wunniieJ

Damn :r Ik houw duz eg niej fan diej troewp (heb het heus oowk nowg noowjt gedaan ofzo hoowr) :r Ben nog jong hoowr ;) ja k ken feewl mensjus diej het nu al gebruike :? niej normaal :r ach ja..iejder1 mot 't tog self wete he *) Naja :W ik  blijv van diej troewp af :W

musicalgirl!!!

Drugs vin ik ook absoluut troep en dat gebruik ik echt never!!!!!!!
Maar een beetje alcohol tijdens het uitgaan maakt nie zoveel uit vind ik (ligt er wel aan hoe oud je bent eigelijk)

wunniieJ

†,,  }) n0uw musical uhum vindk niet h0ew 0uwd je bent  :mrgreen: keb 00wk bes faak gez0wpe ahahaha met un meisje all1 thuisz  ;) k ken het wel aan 0wrr  *) All1 szei v0elde szig niej eg lekker maar dat ligt er nietj aan 0f je n0uw 0uwd ben 0wf j0ng.. ja 0ke misz,,,mag je het niet van je 0uwders 0fz0w..dah vink sz0mz 00wk wel un btje 0nszin .. naja.. *) ik vind..leeftijd heeft er niet eg feel te make ja all1 als un kind fanGG 8/9 jaar d0ewt danGGsz t niet eg ferstandug 0ke  }) †,,

CherryKiss

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vaak redelijk wat drink als ik uitga, ben niet dronken ofzo, maar aangeschoten toch wel vaak, en meestal door bier, bessen-cola, of tequilla :) Drugs, daar zei ik atlijd van dat 'k er nooit mee zou beginnen, tot ik in aanraking kwam met wiet&hasj. Nu moet je niet denken dat ik dagelijks blow, maar zo soms vind 'k het best oké met uitgaan :)

wunniieJ

Citaat van: "CherryKiss"Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vaak redelijk wat drink als ik uitga, ben niet dronken ofzo, maar aangeschoten toch wel vaak, en meestal door bier, bessen-cola, of tequilla :) Drugs, daar zei ik atlijd van dat 'k er nooit mee zou beginnen, tot ik in aanraking kwam met wiet&hasj. Nu moet je niet denken dat ik dagelijks blow, maar zo soms vind 'k het best oké met uitgaan :)


†,,  drugSz n0 way †,,

CherryKiss

Citaat van: "satanist"
Citaat van: "CherryKiss"Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vaak redelijk wat drink als ik uitga, ben niet dronken ofzo, maar aangeschoten toch wel vaak, en meestal door bier, bessen-cola, of tequilla :) Drugs, daar zei ik atlijd van dat 'k er nooit mee zou beginnen, tot ik in aanraking kwam met wiet&hasj. Nu moet je niet denken dat ik dagelijks blow, maar zo soms vind 'k het best oké met uitgaan :)


†,,  drugSz n0 way †,,
Tsja, ieder z'n eigen heh :)

Legolas

vind drugs ook niks

vind dat als je ze nodig hebt om blij te zijn je eigenlijk beter met iemand over je problemen kan praten, omdat je dan niet goed in je vel zit. en als je het doet om stoer te zijn, dan ben je een loser.
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

CherryKiss

Citaat van: "Legolas"vind drugs ook niks

vind dat als je ze nodig hebt om blij te zijn je eigenlijk beter met iemand over je problemen kan praten, omdat je dan niet goed in je vel zit. en als je het doet om stoer te zijn, dan ben je een loser.
Volgens mij zijn er veel mensen die vergeten dat drugs niet alleen worden gebruikt door mensen die zich niet goed voelen, of om stoer te zijn. Ik gebruik het omdat 'k het fijn vind, het geeft me een lekker gevoel, ik word er rustig van, wat soms erg fijn is. Maar, nou wil ik wel nadrukkelijk zeggen dat ik verder niet echt problemen heb die ervoor zorgen dat ik me geestelijk slecht voel, dus het wordt in mijn geval niet gebruikt om gevoelens weg te drukken ofzo, als je het daarvoor gaat gebruiken ben je in mijn ogen ook fout bezig, en als je begint om stoer te doen, dat is helemaal vreemd :{

wunniieJ

Citaat van: "CherryKiss"
Citaat van: "satanist"
Citaat van: "CherryKiss"Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vaak redelijk wat drink als ik uitga, ben niet dronken ofzo, maar aangeschoten toch wel vaak, en meestal door bier, bessen-cola, of tequilla :) Drugs, daar zei ik atlijd van dat 'k er nooit mee zou beginnen, tot ik in aanraking kwam met wiet&hasj. Nu moet je niet denken dat ik dagelijks blow, maar zo soms vind 'k het best oké met uitgaan :)


†,,  drugSz n0 way †,,
Tsja, ieder z'n eigen heh :)

,,†,, yap :Y ,,†,,


wunniieJ

Citaat van: "Kriz10"ik heb geen drugs nodig..ik ben zo al gek genoeg! 8)7  8)7  8)7


Hmm,,:? kben gekker  *)


wunniieJ

Citaat van: "Kriz10"trouwens ik kan geen drugs of alcohol gebruiken tijdens het uitgaan...want ik ga nooit uit...
ghhihihi iki ga wel uit !
bes faak
maar drink ik nii eg :?
k drink liefr :P
alsk thuiSz ben :?
Snapje
andrSz d0ewj e gekke dinge
0fsz0
als je eg besz0pe bent :P
mja !