logo songteksten.net
Hoofdmenu

Politiek verkeerd

Gestart door Legolas, 17 januari 2004, 19:32:21

Vorige topic - Volgende topic

De stembus

PvdA
2 (22.2%)
CDA
0 (0%)
VVD
0 (0%)
Groen Links (Blauw Rechts ^^)
1 (11.1%)
D'66
0 (0%)
LPF
0 (0%)
Leefbaar Nederland
0 (0%)
Iets Anders...
0 (0%)
Uhm... Uhm... Politiek... Uhm... Ja... Uh... BANAAN!
6 (66.7%)

Totaal aantal stemmen: 9

Stemmen gesloten: 17 januari 2004, 19:32:21

Legolas

Is de politiek zwaar slech? Of is het goed? Vote!
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

millencolin

De politiek is ook ZIEK!  :roll:
Alleen maar kut zooi, en meer premies over dinge die belangrijk zijn voor mense, vooral die balkeEINDE! moet zich na late kijke, Ken me niet indenken dat zijn eige ouders trots op hem zijn  :shock:
Kusje
Millencolinmeisje  8)
|I{•------»¯¨´*¯¯*´¨¯«------•}I|[
Piercings are addictive, just like tattoos!
]|I{•------»¯¨´*¯¯*´¨¯«------•}I|[

Legolas

da's inderdaad raar hè
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

cissiegirly

nouw weetjeh??? de politiek moet er wel wezen heh? anders word et nix met nederland... :?
maaaaaaaarrrr wij hebben dan net weer zon politiek dat alleen denkt aan zichzelf enniet aan de medemens in ned... bijv. nu alles is duurder geworden!!!!  :evil:  en hun maar profiteren van alles!!! er dus eigelijkmet ons geld vandoor gaan!! :?

is toch zow??
issie~>> ~*If i was invisible*~ I'd make you mine tonight~>>~* If i was invisible~~wait..i already am*~

Legolas

Citaat van: "cissiegirly"nouw weetjeh??? de politiek moet er wel wezen heh? anders word et nix met nederland... :?
maaaaaaaarrrr wij hebben dan net weer zon politiek dat alleen denkt aan zichzelf enniet aan de medemens in ned... bijv. nu alles is duurder geworden!!!!  :evil:  en hun maar profiteren van alles!!! er dus eigelijkmet ons geld vandoor gaan!! :?

is toch zow??

ja hè evil balkenende :evil: maakt er een BalkenBENDE van!!! En ik heb niet gestemt, so it wasn't me  :D.  :idea:  Scream for a better world... Want hoe die gast premier is geworden  :shock:...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

cissiegirly

:lol: het is toch eigelijk al een balkenbende?? die gast kan er echt nix van?? btw** ik heb ook nie gestemd.. :P  ken ik nog nie.. maaaaar als ik mocht stemme zou ik het ook vast nie doen.. :S stomme politiek in ned!!! ze meoetn ons eerst maar weer ons geld terug geven!!!!!  :twisted:
issie~>> ~*If i was invisible*~ I'd make you mine tonight~>>~* If i was invisible~~wait..i already am*~

Legolas

iedereen stemt banaan :)
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

cissiegirly

jah banaan is toch veel btr dan al die andere zooi???  :lol:
issie~>> ~*If i was invisible*~ I'd make you mine tonight~>>~* If i was invisible~~wait..i already am*~

Legolas

vind ik ook!

Leve de banaan
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

cissiegirly

weetjeh?? de bananen moeten de politiek in!!!!!
issie~>> ~*If i was invisible*~ I'd make you mine tonight~>>~* If i was invisible~~wait..i already am*~

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

cissiegirly

moet er eigelijk ook zon liedje komen :D

Wiij willen banaan banaan banaan anders gaat de politiek in ned er aan!!!!
geef ons banaan banaan .. >.....gehgehgehgeh :P
issie~>> ~*If i was invisible*~ I'd make you mine tonight~>>~* If i was invisible~~wait..i already am*~

Legolas

en de songtekst zetten we online...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

cissiegirly

issie~>> ~*If i was invisible*~ I'd make you mine tonight~>>~* If i was invisible~~wait..i already am*~

Legolas

tijd voor een blije smilie...

:mrgreen:
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie