logo songteksten.net

Robbie Williams...is vet!

Gestart door Iniel, 15 april 2004, 13:44:10

Vorige topic - Volgende topic

Waarom is Robbie Williams goed?

Hij heeft een dijk van een stem!
0 (0%)
Hij is ontzettende goede entertianer
2 (33.3%)
Hij haalt er alles uit als hij een optreden heeft enne dat doet ie verdomt goed!
1 (16.7%)
weet ik veel....
3 (50%)

Totaal aantal stemmen: 6

Stemmen gesloten: 15 april 2005, 13:44:10

Iniel

Zijn er mensen met me eens dat Robbie Williams een ontzettende VETTE artiest is? Vast wel! Enne... ik heb ergens gehoord dat hij mischien homo is? Weet iemand of dat waar is?  :? Ik geloof het haast niet maar goed... :N
Bye bye zwaai zwaai!  :W
ey mensen!
Laat graag een berichtje achter. Misschien stuur ik je dan wel weer iets terug! Groetjes xxxjes
Danielle

wunniieJ

Neej kke find Robby niej eg fet :N Naja *) Boeje en da fan homow fowlgens mij niej hoowr  :N

Iniel

Citaat van: "satanist"Neej kke find Robby niej eg fet :N Naja *) Boeje en da fan homow fowlgens mij niej hoowr  :N

Jammer dan liggen we toch niet op de zelfde golf lengte... maare Robbie is toch wel een klein beetje tof?  :P  ;) haha...
Ik denk zelf ook nie dat het waar is maar goed...
Bye bye zwaai zwaai! :W
ey mensen!
Laat graag een berichtje achter. Misschien stuur ik je dan wel weer iets terug! Groetjes xxxjes
Danielle

Natalie

Sommige nummers ( of eigelijk de meeste wel.. ) vind ik wel leuker klinken. Meebléren als je onder de douche staat...  :@

Of hij nu wel of niet homoseksueel is... Who cares ? Word zijn muziek daar minder op ? Veranderd hij als persoon ? Nee toch..  }:|  :X
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

wunniieJ

Citaat van: "Iniel"
Citaat van: "satanist"Neej kke find Robby niej eg fet :N Naja *) Boeje en da fan homow fowlgens mij niej hoowr  :N

Jammer dan liggen we toch niet op de zelfde golf lengte... maare Robbie is toch wel een klein beetje tof?  :P  ;) haha...
Ik denk zelf ook nie dat het waar is maar goed...
Bye bye zwaai zwaai! :W

hahahaha :P hoewf tog niej allus op de selfde golf lengte te sitte *) maar tog sitte we nowg un btje owp de selfde golflengte :9 ik seg niej .. da hij geen goeje musiejk ofsow maak maaar ik find robby niej fet ofzo  :9  :9  :9 sommige liedjes...sijn wel oke ^O^ Doeg :W

wunniieJ

Citaat van: "Natalie"Sommige nummers ( of eigelijk de meeste wel.. ) vind ik wel leuker klinken. Meebléren als je onder de douche staat...  :@

Of hij nu wel of niet homoseksueel is... Who cares ? Word zijn muziek daar minder op ? Veranderd hij als persoon ? Nee toch..  }:|  :X

Ja..owfur da Homoseksueel helemaal met u eens  ^O^

Iniel

no way tuurlijk verandert Robbie absolut niet maar het is wel in een keer anders... lijkt mij. Enne hij blijft altijd goeie muziek maken.. vindt ik.
Alleen ik ben wel benieuwd of dat het waar is of nie... en anders had blijkbaar weer iemand iets te zeiken over hem.
bye bye zwaai zwaai :W
ey mensen!
Laat graag een berichtje achter. Misschien stuur ik je dan wel weer iets terug! Groetjes xxxjes
Danielle

wunniieJ


Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

wunniieJ

uhu legolas je weet oowk niej feel :9

Kevamo

Ach ja.... Robbie Williams kan me wat... IK HEERS OVER HEM met z'n record van 3 minuten ROFL
---==== Official Member Of The Wolfert Dalton Heersers ====---- WIE HEERST !!! VERTEL ME JIJ ONNUTTIGE ONDERDAAN!!! >:) :)

Comfly

Citaat van: "satanist"Neej kke find Robby niej eg fet :N Naja *) Boeje en da fan homow fowlgens mij niej hoowr  :N
idd , ik vind die G()zer maar raar

Kayleigh666

Robbie is leuk, hot, goed, cool & lekker!

maartj..

"en met een lelijk frankensteingezicht"  ben je nog vergeten ;)

*attent, ik weet het :P *

Just1Girl

Valt best mee.. hij heeft een typische kop.. mijn trainer heeft net zon kop.. een beetje de .. ja.. stoere lompe figuur kop.. :Y ja..
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]