logo songteksten.net

vrijgezel

Gestart door o0o_Sweety_o0o, 16 juni 2004, 16:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Natalie

Op de een of andere manier trek ik jaloerse jongens aan.. :?
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

wunniieJ

Citaat van: "Natalie"Op de een of andere manier trek ik jaloerse jongens aan.. :?
:PArme natalie ;)

kaatjuh89

Ik ben oowk vrijgezel :(   vin der geen klap aan :(  vlieft sijn is veel leuker *) Oke als je single ben ken je doen wa je wil.. (oowk weer niej anders ben je strax een hoer ofso 8)7:P) Mjah.. vriendje hebbe het wel wa *)  wiej woont er oowk in brabant en is single!!?? haha dicht in omgeving helvoirt.. WANT IK VERVEEL ME!!:P hahahaha.. Mjah.. niej sow hopeloos bedoeld hoor hahahaha :P  Doewwiejs kijk ff op me site ;)  www.sugababes.nl/just_kaatjuh thnx :* Xjahz Mii Kaatjuh :*
A)

kellyvandebeek



Hiii..
Ik ben 00wk vrijgezel... al weer bijna 1.5 jaar..
Kheb 00wk nie egt vertr0uwe meer... :N
Mii eerste l0ver heeft me hartje gebr0ke...
Jare gelede..maar d0et n0g pijn... :')
En khad bijna weer verkering..mja..
T0en ineens iets vaags..
Hij m0est afstand van me h0ude ens0w en t0en ruzie gehad ens0w N nu vind ie me denk weer leuk...
Mja..eerst had ie 00wk dinge gezgd van "Kvin je nie leuk meer, Khaat je, je bent een kutkind" en nu...
Kijkt ie veel naar me ens0w en word helemaal r00d als k terugkijk ens0w..
Mja.. vertr0uwe is wel geschaadt nu h00r..
00wk al is ie nog steeds een cutie... O-)

V00rl0opig lkkr vrijgezel  ;)
Al begin K T wel te misse..
0p z'n tijd N knuffel ens0w is wel fijn...

sjappie88

kben gelukkig niet vrijgezel.. :) echt irritant.. als je dan weer net vrijgezel bent.. en je loopt bijvoorbeeld met een vriendin of vriend in de stad en dan krijg je van die vragen: "en rick, vind je nog iemand leuk? iemand op het oog? of vind je die leuk? die dan??" om gek van te worden :P
zoiezo trouwes.. als iets net uit is vink niet dat je gelijk weer op jacht gaat*-)
.][..I Don't Wanna Lose This Feelin' Please Don't Walk Away..][..

tifkuhn

Citaat van: "o0o_Sweety_o0o"hey mensen...
wat ik me nou afvroeg...
wie zijn hier allemaal vrijgezel[lig]?
ik iig wel :P alweer 11 daagies [gelukkig :D]

ik zen dus ook vrijgezel en ja kmoen toegeve tis no plezant ma tis af en toe toe wal serieus ambetant
ge mist zo mense om knuffel te geve enal

*big hugs*
                 greetzzzzzzzzzzzzzz

:P *moi*:P

littleroosie

Ik ben nu zo'n 7 weken vrijgezel na een relatie van een half jaar en wat een verademing. Voorlopig voor mij geen vriend meer, flirten en alles vind ik gewoon veel leuker. En voor een goed gesprek of knuffel of iets, daar heb ik gelukkig me gewone vrienden voor :)
Nee ik blijf voorlopig vrijgezellig ;)

flientje_pinwin

hm,, ik ben ook vrijgezellig.. mja flirte enzo, dat doe ik nog wel af en toe..
niet zovaak meer
want flienepien isj in luuuff ;)

lindseypan

Ikke,
En het is heerlijk om vrijgezel ye zijn...
Lekker je eigen dingen doen en je eigen gang gaan..
Geen gezeik aan je kop..
EAn doen wat je wil doen:P
ittin' here thinking 'bout yesterday, About what we did and how we used to play...!

flientje_pinwin

met uitgaan en vkancii is het iig fijner vrij te zijn, :@ kan je zo ff iedreen playen,, ;)

wc-deur

Aiiii Playen is zooo'n vies woord !!

Ben wel vrijgezel,..
En heb ook altijd rond lopen lullen dat ik nooit verkering neem deze tijd van me leven,..

Hetgeen blijkt anders,..
Ik ben een jongen leuk gaan vinden,..
En TOCH wil ik geen verkering,..

Stom toch eigenlijk?
want het is nou ook niet verantwoordelijk om met een ander te gaan zoenen omdat ik met hem aant klooien ben..

Lastig !
Lelijk bu'j toch !

s0pjuh

Ik zit ook in een nogal lastig parket, Er is een persoon die ik leuk vind... en hij mij denk ik ook. we kloten hier en daar wat aan, maar ik weet dus niet of ik single ben :S ... dat is echt ernstig irritant. Maar als ik er met m over begin, over of we nou iets hebben, weet ie op een of andere manier altijd wel zo'n antwoord te geven dat ik niks wijzer word :S... :S heel irritant!!
i][size=11]My eyes can never keep their cool...[/size][/i]

sjappie88

das irritant jah.. maar kom je vanzelf wel achter toch? kbedoel.. po deze leeftijd vraag je toch niet meer: "als ik je 10 knikkers geef.. wil je dan met me verkering? mag ki dan je handje vasthouden? :Y "
.][..I Don't Wanna Lose This Feelin' Please Don't Walk Away..][..

s0pjuh

hahahaha... ja maar volges mij is dat de enige manier om dr achter te komen wat ie nou wil :P
i][size=11]My eyes can never keep their cool...[/size][/i]

sjappie88

dan vraag je het :P
.][..I Don't Wanna Lose This Feelin' Please Don't Walk Away..][..