logo songteksten.net
Hoofdmenu

HELPP

Gestart door X-LiAnNe-X, 4 juli 2004, 18:46:53

Vorige topic - Volgende topic

X-LiAnNe-X

Mensen help mij ajb!!! ik ben egt al heeeeeeeel lang opzoek naar een liedje ik weet niet WIE het zingt of HOE het liedje heet ik weet alleen hoe de clip gaat...ja kweet nie eg slim maja twas een heeel leuk liedje...ook errug oud dus denk nie da veel mense zich t herinnere maja kan altijd probere....twas een liedje met een donkere man en vrouw en twas in een ziekenhuis eerst zong die vrouw een stukje ze zat achter de balie ofzow vant ziekenhuis en dan kwam die man die rapte een stukje die was geloof ik schoonmaker ofzo en der kwam ook een keer een lijk voorbij ofzo tkan wel dat die man dat brancard reed maar kan ook iemand anders geweest zijn ieder geval wie kan mij helpen ben al meer dan een jaar opzoek naar dit liedje en niemand weet t....nouja veel plezier met denken...(als jullie dat doen :P)  :W doeoiiiii
nother weirdo on the internet.....

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

X-LiAnNe-X

Zoow das snel gereageerd!!
Maar nee da is m nie, zag die clip tijdje gelede nog op tv en da was anders maarrem....
ookal weet je niet meer hoe de clip gaat ofzo als je een liedje weet van een paar jaar oud met een man die rapt en een vrouw die zingt (alle2 donker) dan zeg je t maar gwoon, download ik een stukkie en misschien ist m dan wel!!
nother weirdo on the internet.....

Legolas

misschien moet je op launch.yahoo.com/musicvideos even zoeken, is een soort online mtv, trouwens dat kan ook mtv.com :) tussen 2 haakjes, die diensten zijn legaal :D...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

X-LiAnNe-X

Ja heel handig hoor (ook dat het legaal is  *; ) maar waar moet ik dan op zoeken ik weet de artiestennaam nie de naam van t liedje nie duss... maarja kan altijd ff kijke he  *)
nother weirdo on the internet.....

Legolas

aangezien je de clip en de stijl kent ;)
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

X-LiAnNe-X

Ja en dan....moet ik ALLE videoclips daarvan gaan bekijke?!??! pff.... :Z
nother weirdo on the internet.....

Legolas

nee... je weet toch wel ongeveer waar je zoeken moet :?
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

X-LiAnNe-X

Nee das nou juist t probleem ik weet alleen hoe de clip eruit ziet en dat t een man en vrouw waren?!?!......kdenk nie dat ik daar ver mee kom he....
nother weirdo on the internet.....