logo songteksten.net

heb je een relatie?

Gestart door Legolas, 18 januari 2004, 15:46:56

Vorige topic - Volgende topic

wissann

das knap balen jah!
Sterkte!
here's no mountain high enough

Kriz10


wunniieJ

Citaat van: "Kriz10"'k heb geen relatie...nog nooit gehad ook....

w0ww...en h0ew 0uwd ben je ?

Kriz10


wunniieJ

Citaat van: "Kriz10"14 en een heleboel maanden..
a..H..A EN h0esz0 geen liefde denk je ? ligt t aan j0u .. 0f meer aan de boySz  ;) oF BEN je nog niet eg op szoek ?eTc..

Kriz10


wunniieJ

Citaat van: "Kriz10"het ligt aan de boys...nie aan mij...hoop ik iig

,,†,, }) 0whSz,,:PSt0mme szukkels denNN ;)  }) ,,†,,

CherryKiss

Ja, ik heb een relatie, volgens mij nu 6 weken ofzo, maar 't is inmiddels de 3e keer dat 't aan is tussen hem en mij :) Hoop alleen dat we 't nu gewoon volhouden, en geleerd hebben van de andere 2 keer, en natuurlijk, dat de afstand geen probleem wordt, Leiden - Twente is nog wel 'n eindje ;)

wunniieJ

Citaat van: "CherryKiss"Ja, ik heb een relatie, volgens mij nu 6 weken ofzo, maar 't is inmiddels de 3e keer dat 't aan is tussen hem en mij :) Hoop alleen dat we 't nu gewoon volhouden, en geleerd hebben van de andere 2 keer, en natuurlijk, dat de afstand geen probleem wordt, Leiden - Twente is nog wel 'n eindje ;)

†,,  hahaha ik heb 00k un friend 4 maanden en 2 weken vandaag uhum ,, bY 0ns is da afstand ook bes groot Herkenbos *RoeRmond* en Heerlen :P dahSz ook wel wat t0rr.. *) mar tiSz t0g fertr0uwe he  *) en we szien 0ns 00k wel faak maar niet eg sz0 van uhum elk weekend †,,

CherryKiss

Citaat van: "satanist"
Citaat van: "CherryKiss"Ja, ik heb een relatie, volgens mij nu 6 weken ofzo, maar 't is inmiddels de 3e keer dat 't aan is tussen hem en mij :) Hoop alleen dat we 't nu gewoon volhouden, en geleerd hebben van de andere 2 keer, en natuurlijk, dat de afstand geen probleem wordt, Leiden - Twente is nog wel 'n eindje ;)

†,,  hahaha ik heb 00k un friend 4 maanden en 2 weken vandaag uhum ,, bY 0ns is da afstand ook bes groot Herkenbos *RoeRmond* en Heerlen :P dahSz ook wel wat t0rr.. *) mar tiSz t0g fertr0uwe he  *) en we szien 0ns 00k wel faak maar niet eg sz0 van uhum elk weekend †,,
WTF k doe 'r eerst een uur over om 't te ontcijferen maar ok :{
Tsja, afstand werkt volgens mij alleen met heeel veel vertrouwen, en dat zit in mijn relatie wel goed :)

Natalie

Jaaaaaaa, ik heb al bijna 2 maanden  :)
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Kriz10


Natalie

b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

wunniieJ

Citaat van: "Natalie"Haha, dank je  :)
†,,  ikke lekker langur puhu †,,

Websmurf

Citaat van: "satanist"
Citaat van: "Natalie"Haha, dank je  :)
†,,  ikke lekker langur puhu †,,
nah  boeiend :P

je verslaat zelfs mij natalie ;)

heb nog nooit langer als 2 maanden gehad :(
Webmaster Songteksten.net -