logo songteksten.net

heb je een relatie?

Gestart door Legolas, 18 januari 2004, 15:46:56

Vorige topic - Volgende topic

Natalie

Maak je move dan!! :P


Ik ben inmiddels al weer vergezeld :P
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

othalia

Citaat van: "mariendi"hmm.. ik denk niet dat je het relatie kunt noemen, warmee ik hier bezig ben..  :? we gaan niet met elkaar, maar we zien ons wel bijna elke dag en ja.. gewoon en beetje zoenen enzo..  :@  :D

ik vind dat wel relaxt zo'n "relatie" :Y

ninonnutjuh

ik ben ook weer vrijgezel  :N :N :N maja..kheb wel iemand op het oog :) :) ERIK :D  en ik vind nog wel iemand leuk.. heel sneaky.. maar hij heeft verkering met een vriendin van me.. (PS. wat moet ik doen)

Natalie

Hem met rust laten, je wilt toch niet het vriendje van je vriendin afpakken? Lijkt me behoorlijk kut als dat zou gebeuren bij mij.. Je ' wint' die ene jongen '(als ie voor je gaat) maar je verliest je (goede?) vriendin.. Kijk wat meer waard is.. En als Erik vrijgezel is kun je tovh beter voor hem gaan ? ;)
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

RockGirl89

Als een lange afstand relatie waarin ge elkaar maar 1ne keer in de maand ziet en int slechtste geval 1keer in de 2 maand ziet dan heb ik een relatie ja..  :{ Maarja..

ninonnutjuh

kzie hem elke dag... op school.. hij staat altijd naast me.. we zitten altijd te klote. :P is wel leuk.. alleen soms vind ik hem irri..

wunniieJ

ik ben vrYgesel
ik heb t uitgemaakt. .!!
wOoh :P
en ik had bYna een jaar met m :P
peS sneu ! mJa

flientje_pinwin

ik hept een relatie <3 :)
morge 3 mnd al weer :)

wunniieJ

hahaha iC heb oOk een relatie
2maanden bijna :P

flientje_pinwin

goed hej,, :)
vandaag onze 3e maand :)
gaan we viere vanaaf,,
onder het genot van wat bier (B)
:)
op de plek waar we elkaar onmoette :)
de kroeg :)

wunniieJ


kaatjuh89

Pff... Ik wil nu wel weer een friendjuh hor... :( verveel me doowd bijna 2,5 maande single... :( NIEJ NORMAAL MEER :P haha.. en moet wel een lieve, leuke jonge sijn voor een lange relaties.. :P diej korte sijn oowk geen bal aan :(
A)

flientje_pinwin

hmm, zoek vriendinnen met vriendjes, en daar de vriende van,, ;)
werkt goeeeeewd,, :Y

CherryKiss

ja, welgeteld 1 dag nu :+

flientje_pinwin