logo songteksten.net
Hoofdmenu

Nirvana

Gestart door Kriz10, 19 juli 2004, 17:11:29

Vorige topic - Volgende topic

CherryKiss

Citaat van: "Kriz10"das wel zo..maar af en toe komen er wel nieuwe geniale rocknummers bij...maar muziek van vroeger verbeteren ze nooit!
Nee, idd, :D gelukkig verbeteren ze de muziek van vroeger nooit, k moet 'r niet aan denken dat ze bezig gaan met oude nummers van bijv. The Beatles, Guns n' roses enz, nee, laat dat maar zo, die muziek mag van mij zo blijven, ik waardeer die misschien iets slechtere kwaliteit, maar de zoooveel betere muziek wel. Jaa, als ik zou mogen kiezen tussen oude en nieuwe muziek, doe mij dan maar oude muziek, ipv. al dat nieuwe computergestuurde :Y :D

En wat die nieuwe geniale rocknummers betreft, daar moet ik je idd ook gelijk in geven, soms, heel soms hoor je toch zo'n klein geniaal nummertje op de radio, alleen hoop ik dan altijd dat de rest van zo'n album net zo geniaal is :{ :+

Kriz10


CherryKiss

Citaat van: "Kriz10"vaak wel denk ik
Hmm, ik vind 't meestal nogal tegenvallen. Neem nou voor de grap maroon5, This love werd 'n vet goed nummer gevonden hier, iedereen vond 't tof voor 't uitgaan, okee, 'k vond't ook wel 'n leuk nummer als 'k het neit te vaak hoorde, maar 't album :N khad m'n geld volgens mij beter kunnen bewaren :Y

Kriz10


Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

wunniieJ

†,, Back on topIC †,,  8)7  Of szijn wu da al  :mrgreen: †,,

Kriz10


-=Nienna=-

Nirvana is echt wel goed hee!

punk-bitch

ik ben een zwaar grote fan van nirvana
hij is vermoord.. :) fuck courtney..
nirvana is mijn hemel met kurt als god!!
xxxx
 † † Have The Best Image.. Walks Between Me† † †

punk-bitch

Citaat van: "Natalie"Ik vind hun muziek eigenlijk niets. De meeste "rock" bandjes van tegenwoordig zijn shit..

ja met respect voor alle fans.. ik vind blink sum gc en the rasmus en al die shit fuckin nep...spijt me :P
 † † Have The Best Image.. Walks Between Me† † †

Arthur_The_King

wtf ik zie hier dat eimand zei dat die kurt cobain geen zelfmoord heeft gepleegd DAT HEEFT IE DUS WEL hij heeft een shotgun tegen zijn buik gezet en geschoten die shotgun was van zn opa ofso noujah dat doet er niet toe mjah hij heeft dus wel zelfmoord gepleegd.

ik ben trouwens vette fan van nirvana echt goeie muziek jammer dta die kurt cobain kerel dood is anders hadden we nog veel van hem gehoord.

En als mensne mij niet geloven da ie geen zelfmoord heeft gepleegd ik heb laatst een documantaire over hem gezien op mtv dus

punk-bitch

Citaat van: "Arthur_The_King"wtf ik zie hier dat eimand zei dat die kurt cobain geen zelfmoord heeft gepleegd DAT HEEFT IE DUS WEL hij heeft een shotgun tegen zijn buik gezet en geschoten die shotgun was van zn opa ofso noujah dat doet er niet toe mjah hij heeft dus wel zelfmoord gepleegd.

ik ben trouwens vette fan van nirvana echt goeie muziek jammer dta die kurt cobain kerel dood is anders hadden we nog veel van hem gehoord.

En als mensne mij niet geloven da ie geen zelfmoord heeft gepleegd ik heb laatst een documantaire over hem gezien op mtv dus

ieder zo zijn mening gozertjahh
ik denk zelf dat het misschien wel moord is..
maar je weet het niet.. tis gwn zonde dat ie dood is  :'(
 † † Have The Best Image.. Walks Between Me† † †

-=Nienna=-

Hij had niet eens zelfmoord kunnen kunnen plegen. Hij had zoveel drugs in z'n bloed, dat ie gelijk bewusteloos raakte, toen hij die dosis binnenkreeg. Zelfs voor een ervaren gebruiker. Dus, iemand moet 'm wel vermoord hebben...

Hated-Fairy

nirvana-fan ikke? kijkt rond in haar kamer ziet niks van nirvana..
doet haar ogen open valt achterover van al haar nirvana&him shit..  8)7

okeej en nu mag jij rade wat ik van nirvana vind.. ;)

*btw courtney love heeft iemand nogal een hoor bedrag betaald om kurt te laten vermoorde :r .. dat is het verhaal*
ance and sing a little wise
Don't try to tell only lies
Please never hurt me again
Because a hated fairy is what I am..

ninonnutjuh