logo songteksten.net

dromen voorspellen

Gestart door wicca_wijffiej, 30 september 2004, 22:38:06

Vorige topic - Volgende topic

Sauza

Citaat van: "wunniieJ"w.t.f f0k juliie allemaal hierxo0w :?
legt t hier niemand t uit o0fxo00 ?

oo.. en jij deed aan wicca enso..? dan moet je hiervan ook wel wat weten..  :Z
color=red]We gaan voluit in Rotterdam-Zuid bij Feyenoord.. !![/color]

littleroosie

Voorspellende dromen heb ik eigenlijk best wel vaak, alleen kom ik er pas na de tijd achter dat het een droom was die uit zou komen. Zo had ik ook aardig wat dierenlevens kunnen redden door een brand, maar ik had er toen nog geen idee van en voel me er erg schuldig om. Als ik nu een droom heb dat iemand een ongeluk of etc. krijgt dan probeer ik die gene wel een beetje te waarschuwen zonder dat ze me gelijk gek aan kijken ;)

Kayleigh666

Je kunt jezelf erin trainen om je dromen te onthouden. Ik heb een dromenboek waar ik veel uithaal. Wat bepaalde symbolen of getallen betekenen en wat ik ervan kan leren.

Kayleigh666

Dromen zeggen veel over de zielstoestand. Ze waarschuwen voor bijvoorbeeld gevaren. Je moet eigenlijk de beeldspraak van het onderbewuste vertalen naar het bewuste leven. Zo leer je veel over jezelf! De droom is als het ware een spiegel, die de ziel ons voorhoudt.

Kayleigh666

Als je iets hebt gedroomd en je wil graag weten wat het betekent, dan wil ik het eventueel wel even voor je opzoeken.... krijg namelijk steeds meer boeken over dromen.

jip_en_janneke

Ik heb vannacht gedroomd dat mijn tanden uit mijn mond vielen. Weird!!!!!Weet jij wat dat is?
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Chips! Ben mijn dromenboek ff kwijt. En uit mijn hoofd weet ik het niet. Ik denk dat het met 'verliezen' te maken heeft of bang zijn om te verliezen. Maar wat?

Kayleigh666

Toch gevonden!
De mond staat symbool voor je zlefbeeld - zowel visueel als verbaal. Dromen dat je je tanden verliest suggereert dat iets of iemand afbreuk doet aan dat zelfbeeld. Het kan er ook op wijzen dat je je geremd voelt.
Ik hoop dat je hier iets mee kan.

jip_en_janneke

Ik weet nog niet wat ik ermee kan, maar toch bedankt voor de moeite.
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666


othalia

ik droomde ene keer dat ik op een groot schip was en dat werd gekaapt door 3 mannen van totaaaal verschillende afkomst, later sprong iedereen in het water netzoals de titanic ik vind het nog steeds een vreemde droom...

Kayleigh666

Het water staat symbool voor je gevoelsleven. Dat weet ik wel.

Wendyyy2006

Ik heb een dromen boekie,
altijd als ik iets heb gedroomd of een nachtmerrie heb had bv,
pak ik ff me boekie erbij zo sochtends bie tha koffie en  lees ik wat er bij staat,
en dan heb ik er verder een goed gevoel over :)

Dus ja ik vind zeker dat dromen je wat vertellen over jezelf en je dagelijkse leventje
En ik vind het zeker positief daar op deze manier voor mezelf mee bezig te zijn :)

Kusss

jip_en_janneke

Maar denk je daar dan nog aan overdag?
Ik heb 's ochtends trouwens nooit tijd. Blijf helaas vaak te lang liggen. Oeps!
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Ra58

Volgens mij zijn dromen best te voorspellen..Aangezien dromen dingen zijn die je moet verwerken ofzo iets
Metal up your ass!