Totaal aantal stemmen: 7
Poll gesloten: 23 december 2004, 11:45:27
Balkenende... Maar ja, ik ben dan ook best wel links...
Citaat van: "-=Nienna=-"Balkenende... Maar ja, ik ben dan ook best wel links... WU HADDU JOUW NIX GEFRAAGT HAHAHAH ik ben erG he
Citaat van: "satanist"Citaat van: "-=Nienna=-"Balkenende... Maar ja, ik ben dan ook best wel links... WU HADDU JOUW NIX GEFRAAGT HAHAHAH ik ben erG he Dit is een forum, dan vraag je, als je 'n topic post, aan iedereen die 't leest iets En je bent idd erg jah, maar ik ook
Citaat van: "-=Nienna=-"Citaat van: "satanist"Citaat van: "-=Nienna=-"Balkenende... Maar ja, ik ben dan ook best wel links... WU HADDU JOUW NIX GEFRAAGT HAHAHAH ik ben erG he Dit is een forum, dan vraag je, als je 'n topic post, aan iedereen die 't leest iets En je bent idd erg jah, maar ik ook HAHAHAHA JIJ MIJ HAATE IK JOUW HAATE grrrr HAHAHAlOl heY wat ben jij slim
Citaat van: "satanist"Citaat van: "-=Nienna=-"Citaat van: "satanist"Citaat van: "-=Nienna=-"Balkenende... Maar ja, ik ben dan ook best wel links... WU HADDU JOUW NIX GEFRAAGT HAHAHAH ik ben erG he Dit is een forum, dan vraag je, als je 'n topic post, aan iedereen die 't leest iets En je bent idd erg jah, maar ik ook HAHAHAHA JIJ MIJ HAATE IK JOUW HAATE grrrr HAHAHAlOl heY wat ben jij slim Dank je, dank je
Citaat van: "-=Nienna=-"Citaat van: "satanist"Citaat van: "-=Nienna=-"Citaat van: "satanist"Citaat van: "-=Nienna=-"Balkenende... Maar ja, ik ben dan ook best wel links... WU HADDU JOUW NIX GEFRAAGT HAHAHAH ik ben erG he Dit is een forum, dan vraag je, als je 'n topic post, aan iedereen die 't leest iets En je bent idd erg jah, maar ik ook HAHAHAHA JIJ MIJ HAATE IK JOUW HAATE grrrr HAHAHAlOl heY wat ben jij slim Dank je, dank je ikke ook links
Citaat van: "Legolas"Citaat van: "-=Nienna=-"Citaat van: "satanist"Citaat van: "-=Nienna=-"Citaat van: "satanist"Citaat van: "-=Nienna=-"Balkenende... Maar ja, ik ben dan ook best wel links... WU HADDU JOUW NIX GEFRAAGT HAHAHAH ik ben erG he Dit is een forum, dan vraag je, als je 'n topic post, aan iedereen die 't leest iets En je bent idd erg jah, maar ik ook HAHAHAHA JIJ MIJ HAATE IK JOUW HAATE grrrr HAHAHAlOl heY wat ben jij slim Dank je, dank je ikke ook links Goedbezig!