logo songteksten.net
Hoofdmenu

Wat zit er onder je Ctrl - V?

Gestart door -=Nienna=-, 29 december 2004, 14:32:22

Vorige topic - Volgende topic

pralientju

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1YRSYQ0cz1o"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1YRSYQ0cz1o" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

liedje van Twarres!

wunniieJ

maartj..

·@·#·$(128,000,128)M·#·$·@erel zegt:
STOMME RAYMOND IK HAAT JE!

^^ dat zei m'n zus op msn omdat Raymond een sexy kerel uitschold voor Starwarsmannetje :Y

wunniieJ

Jetje15

ஐρỉєиoஐ  α ₣яỉєи∂ ỉѕ ѕσмєσиє ωнσ мακєѕ уσυ ѕмỉℓє  There is no way back.. zegt:
JELLE! DAT ZEGGEN WIJ NIET TEGEN SUSAN!
Jellee¶ zegt:
wat?
ஐρỉєиoஐ  α ₣яỉєи∂ ỉѕ ѕσмєσиє ωнσ мακєѕ уσυ ѕмỉℓє  There is no way back.. zegt:
nou..se is geen penislikker..
Jellee¶ zegt:
Jawel..en ze likt de joue 

wtf heeft mn zusje nou weer geschreven....debiel gedoe! stukkie msn denk ik, ze gebruikt af en toe mn com...omg, so busted! ;)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

wunniieJ

A moment ago it seemed
It was yesterday
You were here with me
And everything seems to be the same

zo'n mooi liedje :)

maartj..

Jetje15

***te**ar**arker
hihi...mn galgje-woord bij een ander forum  :mrgreen:
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

wunniieJ

maartj..

Jetje15

***teb*ardmarker

t vervolg op mn galgjewoord *)

maartj..

wunniieJ

maartj..

Ik zal het proberen ;)

Dat is jammer. Ken je maar 2 nummers van ze? Wow, en ze hebben al wel zo'n 8 albums uit. Las laatst een interview met ze in UPmagazine over hun nieuwe album. Ze zijn ook bezig in de States, dus ze pakken het groots aan.

Ja, als je dochter hockeyt dan moet je toch weten wat voor sport het is xD Vind hockey ook wel een leuke sport om naar te kijken.

Sjemig hé! Mag je geen commentaar op de scheids leveren of zo?

Nou ik heb helemaal niks meegekregen ivm het forum; so fill me in. Merk nu wel dat het oude forum is opgedoekt, dus er zal wel wat gebeurd zijn. Vertel het maar aan papa ;)

^^ comment van Mervin op me myspace. :)

wunniieJ