logo songteksten.net

Wat zit er onder je Ctrl - V?

Gestart door -=Nienna=-, 29 december 2004, 14:32:22

Vorige topic - Volgende topic

maartj..



Jetje15

Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

1. Wat houdt goth zijn voor jou in? Ik ben geen goth.
2. Wat zijn jouw typerende stijlkenmerken als goth? Ik ben geen goth.
3. Waar denk je aan bij de woorden goth en seksualiteit? Ehm. SMkelder?
4. Hoe uit een goth volgens jouw zijn seksualiteit? Lak. :roll: 
5. Welke rol speelt seks binnen een jeugdsubcultuur? Weetikveel, ik zit niet bij zo'n sekte.
6. Wat is jouw visie op hoe jongeren met seks omgaan? Slecht. Slecht voorgelicht, onveilig, breezers etc.
7. Wat bepaalt volgens jou de manier hoe jongeren van nu met seks omgaan? De opvoeding, voorlichting en vrienden en invloeden van buitenaf.
8. Heb je een goede kennis van de oorzaken en gevolgen van soa's? Oorzaak: seks hebben zonder condoom of in aanraking komen met bloed en moedermelk ofzo.
Gevolg: ligt aan de soa.
9. Wat zijn de symptomen van Hepatites B en Gonorroe? Google: Vermoeidheid, lusteloosheid, misselijkheid, buikpijn, jeuk. Soms ook gewrichts-pijn en koorts. Nadat de klachten zich geopenbaard hebben, kan geelzucht optreden. Het oogwit wordt geel. De huid soms ook. De urine wordt erg donker (als oude thee) en de ontlasting is erg licht (als stopverf). , Gonorroe: Pus aan je geslachtsdeel.
10. Wist je dat seksuele activiteiten, naast fysieke ook psychische gevolgen kunnen hebben? Tuurlijk. Niemand wil verkracht worden.
11. Kun je een aantal voorbeelden opnoemen van gedrag als gevolg van (afwijkende) seks? Pardon? ik snap hem niet.
12. Wist je dat psychische problemen ook de oorzaak kunnen zijn van het opzoeken van een seksuele ongezonde situatie? Ja natuurlijk. Doe ik zelf ook. :roll: 
13. Hoe denk je dat de jongeren die zich in de categorie van de bovenstaande vraag bevinden opgevangen kunnen worden? Een Blijf-van-me-lijfhuis! :D
14. Zijn er naar jouw idee typische seksuele activiteiten binnen het goth-wereldje die psychische schade 'kunnen' veroorzaken? Nee.
15. Heb je hier zelf ervaringen mee? Kerel, ik ben maagd. 
16. Wat houd voor jouw weinig eigenwaarde in op seksueel gebied? Doorgaan terwijl je eigelijk niet wil, d'oh?
17. Hoe omschrijf je je eigen persoonlijke seksuele houding? Hoe ga jij met seks om? Kerel, ik ben maagd.
18. Wat vind jij belangrijk in een partner? Nou lief natuurlijk, verzorgd uitziend, zelfde interesses en humor hebbend, en alles wat hiertussenin zit.
19. Zijn er karaktertrekken, die erg gewaardeerd worden in de gothscene die van belang zijn in een partner? Nou natuurlijk moet je partner van bloed houden, dat is algemeen bekend! xD
20. Heb je momenteel een relatie? Nee.
21. Hoeveel relaties heb je gehad? Ik weet het eigelijk niet, wat ik wel mee moet tellen en wat niet.
22. Is seks belangrijk voor jou? Kerel, ik ben maagd.
23. Speelt seks een belangrijke rol bij goths? Hoe wordt dit geuit? Dit wordt geuit door seks te hebben?!
24. Hoe vaak seks heb je per week? 2345 keer.
25. Heb je veel geëxperimenteerd op seksueel gebied? Kun je een aantal standjes of situaties opnoemen die voor jou zwaar kinky waren? Kerel, ik ben maa-haaagd!
26. Heb je je ook wel eens geschaamd voor seksuele experimenten? Hoezo? Grr... die lijst begint me te irriteren.
27. Hoe ver zou je gaan op een eerste date? Eerste date niet meer dan zoenen. Daarna verder kijken, zodat je niet meteen na de eerste date aan de kant geschoven wordt.
28. Hoe maak jij duidelijk wat jouw grenzen zijn binnen een intieme of seksuele relatie? Wat de shit?
29. Heb je jezelf wel eens wat betreft seks over je persoonlijke grenzen heen gezet en hier achteraf spijt van gekregen? Hoe voelde je je hierna? Kerel, ik ben maagd. Maar nee, nooit ergens spijt van gehad.
30. Wat is voor jou belangrijker in een relatie, intimiteit of lust? Waarom? Intimiteit. Lust is gewoon een kleine bijzaak.
31. Heb je wel eens geëxperimenteerd met macht op seksueel gebied? Op welke manier en hoe voelde je je hierbij? Zweep, paardrijlaarzen, cap, alles bij elkaar! :roll:
32. Blik je wel eens terug op je seksleven, over wat je wel en niet beviel? Nee.
33. Zo ja, pas je je houding en je gedrag dan aan? Ben je eindelijk klaar?

^^ Ehm.. :P Vragenlijstje op een forum. ;)

wunniieJ


maartj..


Jetje15

Product Review: Mika – Life in cartoon motion


Life in cartoon motion, sounds weird, even as the title for an album. Original though, but what does it mean? Should we all act like little cartoon figures, or should we not take life as seriously as we do, but take it the way cartoon figures do? Should we have more fun, go crazy? What is it that Mica Penniman, better known as Mika, wants to tell us?


Mika, born as Michael Holbrook Penniman in 1983 from a Lebanese mother and an American father, is working his way through the charts all over the world. With his flamboyant appearance and a five octave range, he makes everyone wonder who this new guy is and what his sound really sounds like. He cannot be compared to anything you've ever heard before, anyone you've ever seen before, Mika is a whole new concept.


Mika was born in Lebanon, but moved to Paris when he was still a little child. At the age of 9 he moved again, this time to England. Due to living all of these different countries, Lebanon, France and England, he is now a native speaker of all 3 languages. 


When living in London, Mika attended Lycée Français Charles de Gaulle, Westminster School and the Royal College of Music. He later dropped out of the Royal College of Music to have all the time that he felt he needed to complete his first album.


But writing songs without having an income is hard, which is why Mika had to accept various jobs. One of these jobs was writing a jingle for Orbit Chewing Gum. This gave him some name in the music business, but not enough to actually make it there. 


After completing his album, Mika released his first single 'Relax, take it easy' in 2006, but this did not become the big hit he had wanted it to be. On January 8th of this year, Mika released his second single 'Grace Kelly'. This song could not have been a bigger hit. His third single 'Love today' is also guaranteed to be a hit. 


From all over the world, people now gaze at Mika as if he were to be the 8th world wonder. He is now worldwide respected for the songs that he wrote and even the critics do not dare to say one bad word about this man.


Other songs such as 'Big girl, you are beautiful' and 'Lollipop' are tipped as a few of the best songs on the entire album. Both are sparkling, original and their lyrics are witty. This is exactly why everybody loves Mika.


So, after all of these positive remarks, dare we say Mika's debut album is bad? Absolutely not. With his new sound, upbeat rhythms and well-written lyrics, he is, to us, the pop sensation of 2007.

....artikeltje dak heb geschreven...
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Armageddon

^^ ik ging me vanavond eens verdiepen in Het Einde Der Tijden, en Aleister Crowley enzo. :P

wunniieJ

MC64

hihi zo'n code :P voor me in te loggen ;)

maartj..


Jetje15

ben benieuwd:
niets :D das voor t eerst!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

wunniieJ

u had a keeper but ya didn't know how to treat her..

hmm naar iemand gestuurd*op msn/

maartj..


wunniieJ


maartj..