logo songteksten.net

verliefd op beste vriend

Gestart door elskutje, 16 februari 2005, 21:22:07

Vorige topic - Volgende topic

elskutje

*; ik heb een vriend al sinds ik vier ben. Maar nu ben ik vreselijk verliefd op die jongen geworden. Ik weet dat als ik hem vraag hij ja zegt maar niet omdat hij op me is maar om me niet te kwetsen. wat moet ik nu doen. Want al zou ik met hem krijgen en er gaat iets mis ben ik bang die hele goede vriendschap te verliezen! En dat wil ik echt niet! :'(
:?  TIPS GEVRAAGD  :?

-=Nienna=-

Citaat van: "elskutje"*; ik heb een vriend al sinds ik vier ben. Maar nu ben ik vreselijk verliefd op die jongen geworden. Ik weet dat als ik hem vraag hij ja zegt maar niet omdat hij op me is maar om me niet te kwetsen. wat moet ik nu doen. Want al zou ik met hem krijgen en er gaat iets mis ben ik bang die hele goede vriendschap te verliezen! En dat wil ik echt niet! :'(
:?  TIPS GEVRAAGD  :?
Awel, je geeft zelf 't antwoord al. Je wilt die vriendschap niet verliezen. Dus, je zegt niks, ofwel, je zegt het wel, maar zegt dat je er verder niks mee wilt. Alleen, zo zal 't tussen jullie wel anders worden.

*carmuh*

gwn segge en ook erbij segge da je hem egt neij kwijt wel hoe dan ook op welke manier dat je jullie vriendschap hierdoor niet kapot wil laten gaan

lindseypan

Jah heb ik ook mee gemaakt... Ik heb nix met die jongen genomen..
Omdat ik voor het zelfde bang was al jou..
Een paar maanden later kregen we wel wat.. Later ging het uit en heb ik 2 jaar nix van hem gehoort..
En nu zijn we weer de dikke vrienden...
Komt allemaal wel goed als je er maar goed met hem over praat..
ittin' here thinking 'bout yesterday, About what we did and how we used to play...!

Goth-Konijntje

Ik ken t.. ik heb nu ook een relatie met 1 van mn beste vrienden..
maar ik weet dat onze vriendschap bijzonder is..
en dat wij ALS we uit elkaar gaan.. het als goede vrienden gaat..
ik ben ook bang dat ik hem kwijt raak.. maar daar moet ik nu gewoon niet aan denken..
nu moet je genieten van het moment, dat het wel heel goed gaat.. en hoe gelukkig je bent :)
*[..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..]*

JustCher

Praat er eens over met hem.
Je weet nooit hoe het gaat!
Misschien eindigt het zoals je zegt, of het word juist mooier dan ooit!
Het is maar net wat je wilt..

Als je er geen goed gevoel bij hebt, niet doen.
En anders gewoon een poging wagen..

Als het echt zo'n goede vriend is, dan laat hij je niet in de 'steek' (stel dat hij nee zegt).
Hij kan natuurlijk wel bang zijn dat je alles verkeerd gaat opvatten, wat hij zegt en wat hij doet.
Maar als jij zegt dat het je duidelijk is en dat jullie 'gewoon' verder kunnen gaan zonder 'zorgen' om de ander zijn gevoelens, dan denk ik dat jullie wel goede vrienden blijven.
Maar dat ligt eraan hoe sterk de band tussen jullie is..
Aangezien jullie al vanaf je vierde met elkaar omgaan, lijkt mij die band redelijk sterk!

Succes met je keuze ;)
#9643;▪

kiss-MOniek

Hmm.. tjaa das wel evetje moeiilijk, ik heb de andere reactiies nog nii geleze, anders gaa ik daarmee meej.. O-)  

Maaarre.. ik snap je probleem wel, want je bent bang dat ALS t dan ooit uitgaat, dat je dan zon ongemakklijke situatie krijgt.. vanne, uhm hoe moete we nu met elkaar omgaan..? :@  Is dan ook wel moeilijk, maar ik denk dat als je echte goede vriende bent, dat je dan die oude draad ooit wel weer zal kunne oppakke, ook al duurt t mss een tijdje..

Maar eigenlijk zoals je zelf al zei, is hij niet verliefd op jou.. En dan zou ik er wel eve goed over nadenke, wil je echt in een relatie zitte, waarvan je weet dat de liefde maar van 1 kant komt..? Njaaa succes..!!

xxxxxxxxx

:)
  .If yOu can't get someone out of your head.. maybe they're supposed to be there..

Tokio Hotel

Citaat van: "elskutje"*; ik heb een vriend al sinds ik vier ben. Maar nu ben ik vreselijk verliefd op die jongen geworden. Ik weet dat als ik hem vraag hij ja zegt maar niet omdat hij op me is maar om me niet te kwetsen. wat moet ik nu doen. Want al zou ik met hem krijgen en er gaat iets mis ben ik bang die hele goede vriendschap te verliezen! En dat wil ik echt niet! :'(
:?  TIPS GEVRAAGD  :?
laat ik nu het zelfde probleem hebben }:|

Kayleigh666

Eerlijkheid duurt het langst.......... tell him!

Ra58

Metal up your ass!

DjFiesta

sorry maar heb echt geen tips maar lijkt me best klote om op je beste vriend(in) verliefd te zijn.

zegmaarMANU-

Gewoon met hem erover hebben (:

Als je hem verteld dat je hem leuk vind, maar bang bent voor de vriendschap die jullie dan zouden kunnen verliezen begrijpt ie het wss wel. (:
En vraag hem ook duidelijk wat híj wil: of hij wel echt op jou is of dat ie je niet wil kwetsen dat ie daarom ja zegt, en dat je dan een eerlijk antwoord wil van 'm! (:

succes.
Zijn er nog meer Tokio Hotel of/en Only Seven Left fans hiero? ;'D