logo songteksten.net

ik vind het maf

Gestart door museGirl, 22 februari 2005, 13:16:42

Vorige topic - Volgende topic

museGirl

Citaat van: "ninonnutjuh"ik vind het op zich ook wel dom.. want je ziet ook wel es in de hitkrant of fancy of wat dan ook.. dat ze sex hebben gehad.. en dan vragen of ze een soa hebben..omdat er iets 'vreemds' aan de hand is.. lees dan eerst alles over soa's enz enz enz.. dan kan je ook wel sex hebben.. tog?? dat vind ik pas EGT dom!!

nou ja ik bedoel je gaat ook naar de doc met een vermoeden dat je een ziekte hebt omdat je het niet precies weet.. dus je hebt al enig idee.. maar dat je eerst neukt en dan aan me kop gaat zeiken van is het normaal is gewoon bloedirritant. kijk als je als meisje een behaarde borst hebt kan ik me wel voorstellen dat je je afvraagt of het wel normaal is maar eerst neuken en dan vragen of het normaal is.... achterlijk
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

CherryKiss

Ik vind het uberhaupt raar dat mensen van die leeftijd sex hebben. Naar mijn mening kan je er dan gewoon nog neit voldoende over na denken om zeker te weten of je het wel of niet wilt.
Maar idd, verder vind ik gewoon ook, eerst denken, dan doen, en niet achteraf gaan zeuren bij een tijdschrift.

wunniieJ

Citaat van: "CherryKiss"Ik vind het uberhaupt raar dat mensen van die leeftijd sex hebben. Naar mijn mening kan je er dan gewoon nog neit voldoende over na denken om zeker te weten of je het wel of niet wilt.
Maar idd, verder vind ik gewoon ook, eerst denken, dan doen, en niet achteraf gaan zeuren bij een tijdschrift.

Ja ik ben ook best jOng..
maar ik vind zo
ze beginnen ook jong en dan hebben ze dalijk wat offzoo
zitten ze met1 te zeike
is mijn condoom gescheurt ?
of wat moet ik doen enz. :?
dat is echt billig helemaal met jou eens :Y
[/color]

rYv_

kinderen van 13 enzo zyn toch nog helemaal niet toe aan sex? of zie ik dat verkeerd? vaak doen ze het alleen maar omdat ze denken dat mensen van ze verwachten...

Ra58

gemiddelde leeftijd was tog iets van 13?
naja
dee eene eerder er aan toe dan de ander
Metal up your ass!

wunniieJ

Citaat van: "rYv_"kinderen van 13 enzo zyn toch nog helemaal niet toe aan sex? of zie ik dat verkeerd? vaak doen ze het alleen maar omdat ze denken dat mensen van ze verwachten...

Luister,,
Ik vind dat ze het zelf moeten weten
is hun risico,,
pff :? ze weten misschien niet wat ze doen :?
is hun risico,,
ik vind dat jullie niet zometeen moeten van 13 jaar
pff..te jong  :X
is hun eigen risico  :Y

wunniieJ

Citaat van: "Ra58"gemiddelde leeftijd was tog iets van 13?
naja
dee eene eerder er aan toe dan de ander

;) Mee - eens en nee
gemiddelde leeftijd was 15 :P

Ra58

sorry, ik houw die gemiddelde niet egt bij
Metal up your ass!

wunniieJ


Ra58

Metal up your ass!

wunniieJ


wunniieJ


!!!*Lara

vorig jaar ofso stond er ergens dat 2 kinderen van 7+half et hadden gedaan.. dat vind nou dus egt niet kunnen!

Ra58

wat maakt ons dat nou uit..ik vind dat ze dat gewoon zelf moeten wete
Metal up your ass!

maartj..

als het half is is het niet helemaal *haalt schouders op*

en als kleine kleutertjes zoenen is dat schattig, en dit dan niet? :mrgreen: