logo songteksten.net

Huisdieren??

Gestart door cissiegirly, 18 januari 2004, 23:00:47

Vorige topic - Volgende topic

flientje_pinwin

5 paarden wooow

Ra58

gezellig tog zon beest in je huiskamer ;)
Metal up your ass!

flientje_pinwin

lekkere schijt erbij :P

Ra58

en dan ruik je je broertje ook nie meer
Metal up your ass!

CherryKiss

Citaat van: "flientje_pinwin"5 paarden wooow
ja :{ ens tiekem wou ik dat ik er nooit aan was begonnen, die beesten vergen tijd, veel tijd. maar, wie a zegtm oet b zeggen :) noway dat ik ze kwijt wil omda tik zelf te lui ben O-)
volgende keer alleen toch liever een hond O-)

sunshineorion

Uhm wij hebben 2 hondjes ( sinds vrijdag  ;( ) een visje, hamster en een baardagaam  ;)

witchdiliana

ik heb 2 zusjes (apen  :P  :P  :P ) 8 Cavia's , 4 Muizen, 2 Hamsters,2 konijnen, 2 ratten, 34 Vogels, en 52 vissen..Een hele kinderboerderij dus

Ra58

Metal up your ass!

Lisetjeh

Ik heb totaal 4 katten, waarvan er 3 Ragdolls zijn  *) Worden zulke mooie grote katten!

maartj..

wat zijn ragdolls precies voor merk? :mrgreen:

maartj..

Aa leuk!
Wat voor ras? Hoe heet ie? Is hij/zij jong oud?

PJ*86

4 honden, waarvan 3 meiden en 1 grote kerel(hij is groot)
Ze zijn allemaal 7 jaar, broertje en zusjes, kruising maltezer leeuwtje/chihuahua.
In eerste instantie zouden we er maar 1 krijgen(mijn meisje Macy),
maar toen hoefde m'n tante het mannetje(Beertje) in 1 keer toch niet meer,
dus is hij naar ons gekomen.
In 2000 is de zwarte gekomen(Missy), want waar ze zat werd ze de hele dag in een hokje van 1 bij 1 meter gestopt en als ze er dan uit mocht, pieste ze van blijdschap van zich af(had de hele dag niks gedaan) en dan werd ze door die trut nog eens het hele huis doorgeschopt :(.
En de laatste, onze witte Dolly zat eerst bij mn nicht, maar de kleine ging kruipen..blablabla allemaal smoesjes en toen moest zij daar weg en hebben wij haar in huis genomen.

maartj..

Aww Beagles zijn zoo lief!! Dat zijn echt leuke honden! En Bono is een coole naam voor je hond. 8-)

wunniieJ

Citaat van: maartj.. op 28 december 2006, 23:59:54
Aww Beagles zijn zoo lief!! Dat zijn echt leuke honden! En Bono is een coole naam voor je hond. 8-)
haha ja toch :)

Ra58

Metal up your ass!