logo songteksten.net

welke schoolrichting volg jij?

Gestart door museGirl, 24 maart 2005, 18:26:26

Vorige topic - Volgende topic

welke schoolrichting?

ivvo
0 (0%)
vmbo
2 (13.3%)
havo
4 (26.7%)
atheneum
4 (26.7%)
gymnasium
4 (26.7%)
anders
1 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 15

Stemmen gesloten: 24 maart 2005, 18:26:26

maartj..


Ra58

Ik verheug me nu al op mn pensioen :Y
Metal up your ass!

maartj..


jloislief

Jamai <3

wunniieJ

ik doe dus. VMBO-TL laatste jaar.hierna ga ik Toerisme doen.   

Jetje15

Atheneum half in 't engels, half int nederlands.. volgend jaar alles int engels..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

MBO Administratief juridisch, is best leuk maar ga hierna HBO Rechten doen, lijkt me 10 keer leuker!!!!!

VliegendeAnanas

Citaat van: Jetje15 op  7 maart 2007, 16:56:21
Atheneum half in 't engels, half int nederlands.. volgend jaar alles int engels..
Ja, ik ook. :')
Maar dan kan ik over twee jaar kiezen; of gewoon vwo, of international school. Wordt waarschijnlijk gewoon vwo, omdat a) die international school belachelijk duur is en b) ik het daar niet voor over heb/leuk genoeg vind.

Jetje15

ik weet het, IB is enorm duur.. maar uiteindelijk met dát diploma kun je éch overal studeren, en wordt je zonder loting al aangenomen, overal in de wereld ipv alleen een deel van europa! grote pré hr! plus...tto is nu misschien wel duur, maar als je t vergelijkt met de 5 jaar IS die er zijn en hoeveel zij ervoor betalen en wat jij hebt betaald voor tto... ben je goedkoper uit..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Ra58

en jij wilt rockaccedemie doen? kan je je beter verdiepen op jou ding
Metal up your ass!

Rosmerta


Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Kook je eigelijk dan ook lekker voor jezelf, Rosmerta? :P

Ra58

waarom niet lekker koken als je ook lekker kan koken  :)
Metal up your ass!

maartj..