logo songteksten.net

Welke artiest haat je?

Gestart door Angelic, 19 januari 2004, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Volgens mij was dat bij dat tsunamiliedje niet zo.. 8euro (ofzo?) per single verdelen onder het goede doel, de platenmaatschappij, de winkels én al die artiesten?

Buffy16

Ik zou het echt niet weten, maar wat ik bedoel is dat je het toch nooit kan controleren, waar al dat geld naartoe gaat...
maar eventjes iets heel anders: heb gelezen dat paris hilton de cel in moet! Eerst was het 45 dagen, nu alweer iets van de helft, omdat er cellen tekort zijn.....heel toevallig allemaal....

maartj..

Ze probeerde toch ook in hoger beroep te gaan ofzo? :P Zodat ze helemaal geen straf kreeg.

Nou da's lekker dan, dus straks lopen de moordenaars ook vrij rond want ja, "de cellen zijn vol".

Buffy16

Ja en ze neemt ook zelfverdedigingslessen omdat ze doodsbedreigingen kreeg uit de gevangenis, hehe!
En er wordt door haar woordvoerder gezegd dat het niks met haar te maken heeft, maar dat de cellen echt vol zijn, yeah right.....

maartj..

Ik hoorde gister dat ze eerder vrij kwam wegens goed gedrag (yeah right, Paris Hilton en goed gedrag). :') En dat ze in een speciale sterren-cel kwam omdat het in normale cellen te gevaarlijk was.

Buffy16

Nou jaaaa! Vind ik echt schandalig!!!! En hoe kunnen ze nu al weten dat ze goed gedrag vertoont?

maartj..

Dat ze tranen met tuiten huilde in de rechtbank ofzo  ? :')

Buffy16

Pffff, omdat ze met haar checkboekje wappert.....

maartj..

Nee dat geloof ik niet. :{ Als je zelfs de rechters niet meer kan vertrouwen.. :{

Buffy16

Tja je weet maar nooit....maar vind het allemaal wel heel toevallig...

Jetje15

ik vertrouw t ook niet zo... vandaag was nog op vh1 bij all acces een hele reportage over paris, echt té debiel wat zij allemaal al geflikt heeft, en hoe sletterig enzo! I say...guilty as charged :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Haha die reportage komt ook minstens 2x per maand op tv. :P

Jetje15

and it keeps on shocking me :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Meid toch, dan moet je echt professionele hulp gaan vragen! :{ :P

Jetje15

dude..I was kidding :P wat ik gewoon wil zeggen is dat t mens gestoord is en dat ze van mij lekker tussen de andere manwijven mag zitten... voor mijn part neemt ze dr afgedankte chihuahua's mee :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!