logo songteksten.net
Hoofdmenu

weglopen

Gestart door museGirl, 30 maart 2005, 21:09:34

Vorige topic - Volgende topic

museGirl

geen onzin hier, ik ben van plan om eens een wiekendje weg te lopen.. vraag niet waarom, dat doet er niet toe. ik heb ook geen goede vriendin bij wie ik kan blijven, heeft iemand tips of zo waar ik kan overnachten of zo?

;(  ;(  ;(

en als ik vertel dat het over mijn moeder gaat, moet je geen verhalen ophangen van: bla bla, de meeste tieners zijn opstandig, je ouders houden wel van je, je zult het niet merken of het is voorbij...

gewoon, mijn verhaal is een beetje anders en daarmee uit. mijn moeder heeft al tegen me gezegd dat het haar niet uitmaakt in welke staat ik word gevonden (vermoord, verdronken of zo), en ik heb ook wat ... ehm.. lelijke dingen gezegd en ze haat mij gewoon (ik haar niet maar ik kan haar niet meer uitstaan, ik wil gewoon zo snel mogelijk weg) en zeg ook niet dat ik met haar moet praten, want het is gewoon uitgesloten, ze haat mij en ze loopt steeds tegen iedereen (mij, oma) te vertellen dat ze niet meer met mij in een huis wil  wonen. ze moest eens weten hoe afschuwelijk zij is om mee te wonen ja. gewoon weglopen. dan ben ik een 1,5 dagen per week vrij van haar
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales