logo songteksten.net

me vriendje negeert me :O

Gestart door flientje_pinwin, 18 mei 2005, 20:45:41

Vorige topic - Volgende topic

flientje_pinwin

maakt dat dan nou weer uit.. :{
ik bedoel, kan mij dat wat schelen.
als ik iemand ontmoet heb bv via msn, en ik kan daar zo goed mee praten, en als ik dan een foto krijg of ik diegeen ontmoeten ga en gewoon lelijk is, zou ik als ik daarvoor van diegeen hield niet minder van diegeen gaan houden.

Ra58

nee maar als je word meestal veliefd op mensen die er ook goed uitzien tog
Metal up your ass!

flientje_pinwin

ikke niet hoor O-)
van men ex wist ik na de eerste avond van ontmoeten niet hoe hij eruit zag, als je me nu zou vragen kleur ogen ? geen idee :{ maar ik ken zijn innerlijk door en door, en dat is wat telt,, O-)

Ra58

bij mij telt uiterlijk ook mee
Metal up your ass!

flientje_pinwin

ken tog ook idiot via internet, ik was flieft op um, mr had nog nooit foto gsien O-) boeit dat nou :Y

Ra58

ik denk niet dat het werkt als je iemand nooit gezien hebt
Metal up your ass!

flientje_pinwin

wrom niet :N ken um door en door,,
kga um miss binnenkort wel zien *) mja nu heeftiej een vriendin :N en ik heb jonges afgezworen O-) maar ik gaat um zien omdatiej goede vriend is O-)

Ra58

mar ik denk dat een relatie op afstand niet egt veel wordt..
Metal up your ass!

flientje_pinwin

ik zei toch ook niet dat ik dat van plan was ?
dat zou voor mij ook idd niet kunnen werken
maar een vriendin van mij heeft volgende week een jaar met iemand die 200 km verderop woont, zien elkaar bijna elk weekend, en zijn hartstikke gelukkig samen, dus meneertje, het kan wel degerlijk.
voor mij zou het niet kunnen, ik zou persoon in kwestie teveel gaan missen..

Ra58

ja mar wat jij nouw zegt klopt niet met waar we het over hadde..
het ging er onderandere over  u en idiot. Als je elkaar nog nooit gezien hebt, en elkaar ook nooit ziet, dan kan je tog niet een relatie beginne?

oja, mevrouwtje, het is degelijk ;)
Metal up your ass!

flientje_pinwin

nee jij zegt, dat een afstandsrelatie niet kan werken, ik geef een voorbeeld waarbij het wel kan,
en dan geef ik mijn eigen vizie bij dit onderwerp, dat het voor mij niet kan werken, ik heb het niet over mij ne hem gehad :{ alleen dat ik hem leuk vond zonder te zien, niet in een relatie over ons..

Ra58

mar ik zeg dus dat je bij een relatie.. en dan bedoel ik een relatie op basis van liefde.. dat je bij een relatie elkaar tog wel eens moet zien.. om met elkaar te prate,lachen,zoenen enz..
Metal up your ass!

flientje_pinwin

jha en dat doet mijn vriendin ook, bijna wekelelijks,
en dat is ook de reden waarom ik het niet zou kunnen, 2x in de maand in de trein is te duur, en veels te weinig, ik wil naar men lief toe wneer ik d'r heen wil, en niet alleen in't weekend..

Ra58

en volgens mij werkt dat ook beter :)
Metal up your ass!

flientje_pinwin

jha dacht ik dus ook :Y

hej weetje,
het ik geef liefde op is bijna afgelopen hea,, :Y
als je geen liefde wil.. :{ zijn er ineens allemaal leuke jongens :{
stom
maaar,, vanaf,, mwoa, fnaaf is er weer liefde hoor :Y ik Móét wel :@