logo songteksten.net

Wicca???

Gestart door cissiegirly, 20 januari 2004, 01:00:30

Vorige topic - Volgende topic

cissiegirly

Wat versta jij onder wicca?
issie~>> ~*If i was invisible*~ I'd make you mine tonight~>>~* If i was invisible~~wait..i already am*~

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Natalie

Dit is een duidelijke vraag... Althans, voor de mensen die de benaming 'wicca' kennen. Wat velen er onder verstaan is, hokus spokus en hekserij. Magische dingetjes en krachten die voor ons heel onbereikbaar liggen...

Al zal ik het gevoel niet hebben dat jullie het begrijpen... :roll:
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Lay-d-Dana

Kee ,,vinnut maar n btje ziek onderwerp...:S
hou daar egt niet van *ugh*
Maarre..ff vraagje..waarom noem jij je satanist :S
die ben je tog geen hoop ik.... :shock:
Dat soort mense zijn meestal gwn ziek in hun hoofd...:S
hallow..een satan "aanbidder"dat is nou sown
typisch geval van "SICKO" *ugh*
bah bah....
*krijg kippevel*
kusjes
Daantje
 Bla Bla Bla-  *Boeiend..*

Lay-d-Dana

sjah..ieder eigen mening..daar heb je gelijk in :)
daaghh :P xxxjes Daantje
 Bla Bla Bla-  *Boeiend..*

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Natalie

Lego is in de dichterlijke sfeer... :P
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Legolas

en jullie in de hogere sferen?
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Lay-d-Dana

yeahhhh! ;p *hahaha*
 Bla Bla Bla-  *Boeiend..*

Aine

Ik versta veel dingen onder Wicca.
Ik ben zelf niet een Wiccan, maar ben er wel ik geïnteresseert. Het is allemaal heel mooi, hoe de natuur in elkaar zit en alles evenwicht houdt. Maar wij, mensen, zijn de gene die de natuur verwoesten en uit haar balans houden. Daardoor zijn er te veel van ons.

Zelf kijk ik Charmed en doe ik veel onderzoek naar Magic en Mystery en dat soort dingen. Het is erg leuk om je daar in te verdiepen en je daar thuis te voelen.
En voor de niet gelovers onder ons: het is inderdaad waar dat sommige mensen wél gek zijn en denken dat ze geesten zien en zo. En soms is het gewoon voor de aandacht, of gebeurt het onbewust dat mensen zichzelf voor de gek houden. Maar onbewust zijn we allemaal Paranormaal en een Wiccan, je moet er alleen voor open staan en het zoeken in jezelf.

Eerst wist ik er ook niks van, maar toen zag ik opeens Charmd op de tv en ging ik dat kijken. Opeens realiseerde ik me dat het misschien geen fantasie is, en zag ik een hele nieuwe wereld voor me die ik moest ontdekken. Mijn moeder weet er van en ze vind het goed als ik me er in vediep en er aan meedoe, mijn moeder geloofd zelf ook in dat soort dingen. Maar ik moet er geen andere mensen mee pijn doen of misleiden. En je hoeft er ook niet bang voor de te zijn dat er zoiets bestaat. Zolang jij het niet pijn doet, doet het jou ook geen pijn. Dat is een natuurlijke wet!
: Welcome to LadyAine,  the Wiccan site for Everybody! ::

LadyAine

Natalie

b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

NDDer

ezoek ook eens mijn website

http://www.8bit.be/phpbb/index.php?id=ndder
Mijn Forum
meld je snel aan

Natalie

:?:? verkeerde topic?
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

NDDer

ezoek ook eens mijn website

http://www.8bit.be/phpbb/index.php?id=ndder
Mijn Forum
meld je snel aan