logo songteksten.net

Waar ga je uit?

Gestart door s0pjuh, 15 augustus 2005, 15:26:45

Vorige topic - Volgende topic

s0pjuh

Heejj mensen... even vraagje, als je uit gaat, naar wat voor een café/discotheek ga je dan? Ik ga bevoorbeeld naar een alternatief café...
i][size=11]My eyes can never keep their cool...[/size][/i]

flientje_pinwin

hm ik gaat bij ons in't dorp in een hele gezellige kroeg, zitten meestal wel mense van mij leeftijd *) alst daar niks aan is, kan ik ook nog es afdwalen naar het hok van vriende..
disco mag ik nog nii heen van moeders :(
en als ik tot wat later mag blijve, benk ook nog wel es in discocafegeval,, ;)

CherryKiss

ik ga naar een muziekcafé zoals zoiets heet. het is een kroeg waar vooral alternatievere muziek gedraaid wordt, heerlijk. in het voorcafé kan je met elkaar praten, zonder te schreeuwen, in het achtercafé kan gedanst en gehangen worden, en het is er áltijd gezellig :)

s0pjuh

klinkt ongeveer als waar ik uit ga, cherrykiss :P
i][size=11]My eyes can never keep their cool...[/size][/i]

flientje_pinwin

*) zodadelijk is het ook precies hetzelfde ook nog :P
jmmrgenoeg is d'r bij ons geen alternatief cafe.. :( vink nl stoer,, 8) mja, dan gaat tog niimand met me mee :N me vriende zijn nii voor alternatief..

s0pjuh

hm, das wel jammer... Ik zie dr zelf opzich nie alternatief uit, maar al mn vrienden zijn t wel :P
i][size=11]My eyes can never keep their cool...[/size][/i]

UNDERPAID:HO

hollywood of matrixx meestal
soms ook wel korenmarkt

marijke46rossi

meestal gewoon arnhem (korenmarkt dus)

Kayleigh666

Korenmarkt in Arnhem is leuk. In Nijmegen kun je ook goed stappen (oa in de Matrixxx).

jip_en_janneke

Ik ga ook alleen maar naar de Korenmarkt (woon ik vlakbij, lekker makkelijk!) en af en toe naar de achterhoek. Maar dan moet je wel met een grote groep zijn, is echt alleen maar zuipen en boeren daar!
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Janneke, ga je weleens naar het Grand Café op de Korenmarkt? Is echt een leuke tent. Mooi ingericht ook, met grote kroonluchters enzo.

jip_en_janneke

Nee, vind ik niet zoveel aan. Te rustig! Ik vind Ritzy wel leuk en Bloopers en Bumpers, de Aspen en de Buurman
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

jip_en_janneke

En als ik in een alternatieve bui ben ga ik naar de Move. Hebben ze hele lekkere muziek.
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Citaat van: "UNDERPAID:HO"hollywood of matrixx meestal
soms ook wel korenmarkt
Matrixxx? Kom jij soms ook uit Nijmegen?

Fink

Wij gaan naar Ojc KomOkUs in Dend !


Supersupersuper gezellig ! Check :

www.komokus.nl