logo songteksten.net

Welke sporter bewonder je?

Gestart door Mazzjo, 21 januari 2004, 16:48:49

Vorige topic - Volgende topic

Mazzjo

Heeej..
Omdat ik helemaal gek ben van sport, ben ik wel benieuwd wie jullie sportidolen zijn.. En graag ok een leuke motivatie!

xxie  :P

Natalie

Ik heb eigelijk geen sportidolen. Mede mogelijk doordat ik geen of weinig sport kijk, en dan na vijf minuten al niet meer weet wat of wie ik gezien heb... Het meeste kijk ik toch wel naar tennis en voetbal.. Ik ben een heuse Feyenoord-supporter, maar mag het schatje van Ajax (Wesley Sneijder (geloof ik) :D) het leukste vinden :P Jammer dat ie gaat trouwen...  :roll:   :P
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Natalie

Haha, ja.. Ik moest even (3 dagen lang) nadenken over een goed antwoord... :D
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Legolas

ik doe aan sport...
maar heb niet egt idolen...

PS twee van ons atletiek clubbie mogen naar de olympische!!!
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Natalie

b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Legolas

ja, maar ik ben dus niet egt goed....
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

Legolas

ja, sport macht aber sicher spaß...
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

LoViNaNdHuRtIN

sportidolen? :shock: Geef mij maar gewoon de La Lakers  :mrgreen: en Mr 23 :) Jordan....Mmm veel knappe ventjes :oops: en ze kenneuh tenminste iets echt af van b-ball...en makn er altijd mooie games van  :wink:

Stripe

ik vin b-ball zuigen, kut sport  8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

Omda jij het ni kunt? :oops: neejz was joke  :oops: ...Ieder zijn mening...Ik vind da n coole sport...Cuz i do it 2...And i just love the moves  8) When u jump,u can fly...If u know what I mean  :D welke sport vind gij dan cool?wa ik owk graag doe is diepzeeduikn...,enfin nog ma 1 keer gedaan...ma was de maaax   :mrgreen: i love water(zwemmen,diepzeeduikn),air(benjii jumpn,b-ball)

Stripe

mm voetbal, en tennis....  8)  8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

dees is toch saai? :oops: tennis?je zie gewoon de bal heen en weer vliegn...kvin er nix actievol aan  :oops: voetbal kan er nog mee door... :D ma dan verkies ik toch liever iets meer zoals rugby,and base-ball,net dat ietsje meer moves 8)

Stripe

WHAHA
wel eens getennisd..... das nondeju zwaarder als b-ball!! moves whahah dus wel!!!
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

sowwy mij kan je ni overtuign...vo mij is dees te saai... 8)  :wink:

Stripe

ok, maar je moet nie zegge da je alleen de bal volg!!!!
pRite (L)Loves(L) NAtaliE