logo songteksten.net

Welke sporter bewonder je?

Gestart door Mazzjo, 21 januari 2004, 16:48:49

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Je typt me de woorden uit mn vingers :mrgreen:

Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

Mr_idiot

ik bewonder die floyd landis wel,,
alsnog denken dat je met doping door de tour komt..
wat een slimme jongen..

o ik bewonder hem zo..
oehoe

maartj..


miss_onbekend

ik bewonder, francesc fabregas, omdat hij zo snel gegroeid is en met zijn 19 jaar al 1 van de steunpilaren van arsenal :)

MichielManager

Voetballer: Edwin van der Sar, beste keeper ooit
Zwemmers binnen NL: Pieter van den Hoogenband // Mitja Zastrow // Marleen Veldhuis // Ranomi Kromowidjojo // Lennart Stekelenburg (ploeggenoot van me geweest en is nu internationale top :mrgreen:) // Inge Dekker (vriendin van Lennart, ken ik ook persoonlijk daardoor :P) en natuurlijk vroegah Inge de Bruijn
Zwemmers buitenland: Ian Thorpe, helaas gestopt...
Wielrenners: Thomas Dekker, zit even in een dip, maar gaat over een paar jaar de Tour de France winnen // Oscar Freire, de beste sprinter ooit // Denis Menchov, geweldige renner, helaas de Tour niet kunnen winnen dit jaar // Juan Antonio Flecha, Jan Anton Pijl... // Kai Reus, ondanks enorm zware valpartij op de weg terug // Michael Rasmussen, had vorig jaar de Tour moeten winnen, maar werd ontslagen voor de meest belachelijke reden ooit // Michael Boogerd en Erik Dekker (beide helaas gestopt)
Turners: Yuri van Gelder, vind het nog steeds belachelijk dat ie niet naar de Spelen mag...
Tennissers: Goran Ivanisevic, de manier waarop hij Wimbledon won was 1 van de mooiste sportmomenten die ik ook live op tv heb gezien // Martin Verkerk, kon helaas de finale niet winnen, maar heel indrukwekkend hoe hij die bereikte op Roland Garros
Beste acteurs ooit: Robert DeNiro, Nicolas Cage, Joe Pesci, Marlon Brando, Al Pacino & James Caan!!!

maartj..

Citaat van: maartj.. op  3 juli 2006, 16:48:51
Maartje Paumen, hockeyet bij Ned. elftal, heb ik training van gehad, minstens een jaar lang dus ik móet haar bewonderen vind ik :Y
Jottum! Glorie voor onze Maartje! :D

Zoey