logo songteksten.net

Wat doe jij op zaterdagavond?

Gestart door Kayleigh666, 5 november 2005, 20:02:51

Vorige topic - Volgende topic

Wat doe jij op zaterdagavond?

Stappen
6 (40%)
Tv kijken
4 (26.7%)
Internetten
2 (13.3%)
Met vrienden afspreken
3 (20%)
Huiswerk maken
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Stemmen gesloten: 5 november 2005, 20:02:51

Ra58

naja als je ziek bent kan je nog wel gitaar spele
Metal up your ass!

maartj..

..dus ik moet je toch maar ziek maken? ;)

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

kej ;) ik stuur je wel een vieze zakdoen en dan mag die je besmetten ;) of je slaapt een nacht in de winter met je raam wijs open en zonder deken :9

flientje_pinwin

Citaat van: "maartj.."dankjewel flien ;)

maar je bent echt lucky :Y
Ik heb hem de hele uitwisseling niet gezien, zo lucky was ik niet.. :?
Ik hoorde allemaal leuke en lieve verhalen over hem.. :(
Onze groep was aan de Duitse kant 2 klassen, dus alles gebeurde in die 2 klassen.. ook uitgaan. heb al mijn vrienden een week niet gezien. was samen met een andere vriendin het enigste meisje.. :N
Ik miste hem!!!

Oeh, en ik was niet zo lang weg.. O-) Maar einde periode, je kent het wel. handelingsdeel gevolgd door po gevolgd door toetsen..  :{

maartj..

ik ken het nie, maarja ;)

wel jammer voor je :Y

flientje_pinwin

krijg je later nog wel dat gezeik.. :P
Ik moet nou van alle klasgenootjes aanhoren hoe grappig hij was.. :N Grr..

maartj..

SHOCK

zijn die echt zo gemeen? =O geweldige klas dan :9 maar maar hoe kan het dat je je hele klas niet hebt gezien een hele week.. :?

wunniieJ

flientje_pinwin

Mijn moeder laten schrikken door film te kijken met mijn basisschoolvriendje.. :)

Ra58

Metal up your ass!

flientje_pinwin

Met vier andere vriendinnnen Lief klein konijntje zingen en dansen, als afscheid van een superdeliefste vriendin die ik pas een jaar ken en hierna nooit meer ga zien, terwijl een andere vriendin het filmt :)

maartj..

o doet dat geen pijn?

pannekoeken bakken met mn zus en 3 vrienden terwijl we een poedersuikergevecht houden en elkaar volspuiten met slagroom en naar de AH en daar voor 12,96 boodschappen doen en bedelen voor een wuppie :P

flientje_pinwin

Poedersuikergevecht.. * *) * Die goede oude tijd ;)

Doet behoorlijk pijn.. :( lief meiske,, ;)

maartj..

^ goeie ouwe tijd? :P die knul waar ik dat mee deed is 21 geloof ik :P ik heb een beetje typische vrienden soms, maar het is handig dat ze kunnen autorijden :Y

wat is er dan gebeurd?