logo songteksten.net

Wat doe jij op zaterdagavond?

Gestart door Kayleigh666, 5 november 2005, 20:02:51

Vorige topic - Volgende topic

Wat doe jij op zaterdagavond?

Stappen
6 (40%)
Tv kijken
4 (26.7%)
Internetten
2 (13.3%)
Met vrienden afspreken
3 (20%)
Huiswerk maken
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Stemmen gesloten: 5 november 2005, 20:02:51

Kayleigh666

Het is zaterdagavond en ik zit achter mijn computer. Hoe triest wil je het hebben? Straks ga ik gelukkig wel naar een feest; mijn zus is jarig. Ik ga bijna nooit uit, omdat ik er vaak niks aan vind. Wie is er nog meer zo'n saaie grijze muis? Of kan je leven zonder stappen ook heel leuk zijn? Wat vinden jullie?

Kayleigh666

By the way; mijn stap-loze leven heeft ondanks dat nog best zin hoor! Ik houd gewoon niet zo van drukte en mensenmass's e.d. Ik drink ook geen alcohol. En dan is het denk ik ook minder gezellig.

4hout

nou kayleigh.. hier nog zoown grijze muis xP
Darkness descends.. everyone dies!

flientje_pinwin

mijn eerste zaterdagaaf thuis in 3 maand.. *) tis te vieren.. :Y
normaal ben ik bij mijn vriendje,, :Y die heeft een hok achter het huis,, maar hij is er fnaaf niet.. :N voordat ik hem had ging ik zaterdagsaafs naar vrienden toe inzuipen .. terwijl ik dan niet uitging want mag nog steeds niet naar disco toe van mams,, mja,, alcohol.. _O_

4hout

Citaat van: "Kayleigh666"By the way; mijn stap-loze leven heeft ondanks dat nog best zin hoor! Ik houd gewoon niet zo van drukte en mensenmass's e.d. Ik drink ook geen alcohol. En dan is het denk ik ook minder gezellig.

trouwens.. wie zegt dat het dan minder gezellig is.. ik heb ooit eens gezien dat mensen die niet dronken net zo gezellig zijn.. (en niet dronken zijn heeft wel een voordeel... lelijke mensen blijven zo.. )
Darkness descends.. everyone dies!

flientje_pinwin

en als je niet dronken bent,, kan je 10 keer zo hard lachen om mensen die zich al helemaal bezat hebben.. ;) maarjha,, mijn voorkeur gaat toch wel uit naar alcohol.. maar dronken.. :N never..

Kayleigh666

Ja, dat klopt! Jeetje, wat sommige mensen dan niet durven of uitkramen! Echt lachen!

4hout

uhu.. mja.. drinkt flientje dan bier ofzoo? xP
Darkness descends.. everyone dies!

flientje_pinwin

:{ Evelien en alcohol.. :{ Oh My God!!! :N

Kayleigh666


flientje_pinwin


jip_en_janneke

Naar de Korenmarkt in Arnhem! Zuipuh!!!!
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

SuuSjj-Gaucho


flientje_pinwin


jip_en_janneke

He, da's toch in de Achterhoek? Dat ken ik!
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!