logo songteksten.net

Wat doe jij op zaterdagavond?

Gestart door Kayleigh666, 5 november 2005, 20:02:51

Vorige topic - Volgende topic

Wat doe jij op zaterdagavond?

Stappen
6 (40%)
Tv kijken
4 (26.7%)
Internetten
2 (13.3%)
Met vrienden afspreken
3 (20%)
Huiswerk maken
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Stemmen gesloten: 5 november 2005, 20:02:51

maartj..


flientje_pinwin

Citaat van: "maartj.."neenee! ik gaf alleen maar antwoord op follows vraag :P oe maar van hoeveel mensen klop je dan je drankjes uit hun zak op één avond? wel slim.. :Y
en als je in de goot gaat zitten moet je wel uitkijken voor de hondepoep :Y

Met mijn charmes.. *kuch* Meestal krijg ik van Thomas.. ;) Of z'n maatjes.. :D En als ik alleen en vrijgezellig rondloop.. (dat straal ik tenmisnte uit.. :P Zeggen ze...) dan krijg ik per aaf van willekeurig 5 mensen wat..  8)7 Mijn talent.. ;)

En die hondenpoep,, dat hebben we niet in onze goot.. ;)

maartj..

baaaaha schmiecht :P van 5 mensen..

wel schoon daar dan :mrgreen: ligt het bij jullie soms oppe stoep? ;)

flientje_pinwin

Nee hoor.. :P Men laat hier de hondjes uit op de uitlaatplekjes.. :P Wij zijn nog braaf.. ;)

Maar, ik dwing ze die drankjes niet af hoor.. :{ Ik krijg ze aangeboden.. ;)

follow


maartj..

meid, heb ik dat ooit beweert dan? :P

flientje_pinwin

Neuh,, boeiend.. :P
Weetje.. *)
Kermis komt eraan, dat betekend 5 bier per uur ofzo.. :P
Kermis is hier een vet volksfeest, begint met wagenbouw, doe ik niet aan mee.. maarja, dat is al begonne, elke avond drank,, :P 10 september is de Corso.. _O_ vet mooi.. Start van de kermis,, en dan die maandag en dinsdag vrij van school voor kermis,, onder schooltijd mezelf knetter zuipen dus.. ;)
En die woensdag maar heerlijk brak in de les zitten.. ;)
Heerlijk.. :D

maartj..

*kan het zich niet voorstellen*

maar mijn tijd komt vast nog wel..

Maar ff rustig?! krijgen jullie vrij van school voor KERMIS?!?!?! *doodheid* das zoooooo relaxed! 8-) als wij dat zouden hebben zou ik 5-6 dagen  vrij hebben! mèn.. :{

follow


flientje_pinwin

Onze kermis is een volksfeest he.. ;)
Jij woont waarschijnlijk in de stad, waar ze ook vaker kermis hebben, hier is het zondag maandag en dinsdag, en iedereen leeft daar naar toe.. Maandag is de school gewoon dicht.. :Y Staat in een andere plaats.. Merendeel komt uit l'voorde..
Maar heb er zo'n zin in .. _O_ DAMN!

maartj..

hier hebben we één keer in het jaar kermis, ik ben afgelopen jaar nieteens geweest :P

follow

hier 2x in t jaar en ik ga bijna nooit :P

maartj..

normaal ga ik een dagje ofzo, maar ik had geen zin/tijd :P alleen een suikerspin gekocht O-)

FuckSociety

Kermis is ook niet echt super vind ik.. Ik zit liever thuis achter de pc :Y

maartj..