Voetballer: Edwin van der Sar, beste keeper ooit
Zwemmers binnen NL: Pieter van den Hoogenband // Mitja Zastrow // Marleen Veldhuis // Ranomi Kromowidjojo // Lennart Stekelenburg (ploeggenoot van me geweest en is nu internationale top

) // Inge Dekker (vriendin van Lennart, ken ik ook persoonlijk daardoor

) en natuurlijk vroegah Inge de Bruijn
Zwemmers buitenland: Ian Thorpe, helaas gestopt...
Wielrenners: Thomas Dekker, zit even in een dip, maar gaat over een paar jaar de Tour de France winnen // Oscar Freire, de beste sprinter ooit // Denis Menchov, geweldige renner, helaas de Tour niet kunnen winnen dit jaar // Juan Antonio Flecha, Jan Anton Pijl... // Kai Reus, ondanks enorm zware valpartij op de weg terug // Michael Rasmussen, had vorig jaar de Tour moeten winnen, maar werd ontslagen voor de meest belachelijke reden ooit // Michael Boogerd en Erik Dekker (beide helaas gestopt)
Turners: Yuri van Gelder, vind het nog steeds belachelijk dat ie niet naar de Spelen mag...
Tennissers: Goran Ivanisevic, de manier waarop hij Wimbledon won was 1 van de mooiste sportmomenten die ik ook live op tv heb gezien // Martin Verkerk, kon helaas de finale niet winnen, maar heel indrukwekkend hoe hij die bereikte op Roland Garros