logo songteksten.net

Wat ga jij doen met kerst?

Gestart door Kayleigh666, 8 december 2005, 13:16:53

Vorige topic - Volgende topic

Wat ga jij doen met kerst?

heel veel eten
3 (100%)
heel veel slapen
0 (0%)
ik vier geen kerst
0 (0%)
kerstfilms kijken
0 (0%)
op vakantie
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 3

Stemmen gesloten: 8 december 2005, 13:16:53

Kayleigh666

Ik heb nog geen idee wat ik ga doen met kerst. Ja, tweede kerstdag komen mijn schoonouders bij ons eten. Maar verder??? Het is altijd zo duf en zo standaard........ Heeft niemand een origineel idee om met de kerstdagen te gaan doen? Een keertje anders dan anders graag!

CherryKiss

kerstavond gaat het grootste deel van mijn familie naar de kerk, ik blijf thuis en dek de tafel, na de kerk eten we brood en lekkere dingen.
eerste kerstdag gaan we denk ik naar het graf van mijn vader, om even een bloemetje neer te zetten tegen het eind van de middag naar familie, om met de hele familie van mijn mama's kant kerst te vieren met een kerstdiner erbij. 's avonds misschien nog uit maar meestal gaan we 2e kerstdag de stad in.
2e kerstdag bij mijn tante als die dan alweer thuis is, brunch, cadeautjes alles erop en eraan, en 's avonds kerst bij mijn vriendinnetjes en dan de stad in tot diep in de nacht, altijd gezellig!
en dit jaar hebben we een 3e kerstdag ingevoerd, om met mijn chickies en m'n beste maatjes een kerstdiner te houden, omdat iedereen op 1e en 2e kerstdag weg is :)

Kayleigh666

Wat een leuk idee, die derde kerstdag! Ik ga eens ff checken of mijn vrienden daar ook voor te porren zijn.........

Kayleigh666

Nog meer ideeën voor een onvergetelijke kerst?

Kayleigh666

En, wat doen jullie zoal vandaag?

CherryKiss

vandaag? brunch zometeen, en vanavond de stad in, tussendoor misschien nog even naar vriendinnetjes ofzo :)

flientje_pinwin

ik heb dit jaar toch wel de saaiste kerstmis van alle gehad..
kerstaaf cadeauaaf.. vervangend sinterklaas ongeveer..
Dat doen we elk jaar, en normaal is dat heel gezellig, dit jaar niet,, het zal wel komen omdat niemand wat vroeg, waardoor er weinig cadeus waren, of de late vakantie, normaal hangt de boom een week lang vol met cadeaus.. geeft toch wel wat..
daarna s'nachts naar de kerk.. niet mijn favoriet.. O-)
1e kerstdag, verslapen, naar opa en oma gegaan, waar nog meer familie was, kleine nichtjes vermaken en dat soort dingen.. daarna naar het kerkhof geweest, kaarsje en kerststukje bij mij vader neergezet..
s'avonds brother bear gekeken..

2e kerstdag,, op bezoek bij mijn opa en zijn vriendin..
dia's van vrûga meegenomen om die aaf te kijken

normaal met kerst is het een feest van de grote familie, nu heb ik daar maar de helft van gezien,, normaal is het voor de kerst een gang voor het kerstdiner voorbereiden met mijn moeder, gezelligheid, dat hebi k toch wel gemist dit jaar..