logo songteksten.net

Welke film is hot?!?!

Gestart door Kayleigh666, 26 december 2005, 12:37:23

Vorige topic - Volgende topic

Buffy16

Jaaaaaaaa ow wacht dat doe ik tijdens mijn zomervakantie ook..... :mrgreen:

Ra58

Metal up your ass!

Buffy16

Precies  :mrgreen: Heb gisterenavond de nieuwste Harry Potter gezien, om maar even op het topic terug te komen  ;) Echt klasse!

Ra58

Ik nog niet :D
Ik ben nu halfbloed prins aan het lezen
Metal up your ass!

Buffy16

Ah ja die heb ik ook gelezen, die vond ik ook heel mooi. Boek 7 heb ik net uitgelezen in het Engels, dus weet al hoe het afloopt

Ra58

ik ook..heb he gehoord :/
Metal up your ass!

Buffy16

Ow das minder, had ook per ongeluk wat gelezen op internet...dacht dat het niet klopte maar klopte wel...vond het best lullig voor de fans

Ra58

ja das idd nite leuk.

naja ik vind het verder nite zo erg. iK lees het boek nu nog met even veel plezier
Metal up your ass!

Buffy16

Jaaa ze blijven mooi...wil eigenlijk heel de serie hebben, maar dat wordt nog even goed door sparen....

maartj..

Die kan je vast over 'n tijdje in zo'n verzamelbox kopen waar ze allemaal inzitten. :Y

Buffy16

Oeeeh ja das pas een mooi verzamelobject.....wil deel 7 toch ook in het nederlandse hebben, deel 4 heb ik ook maar dan met zachte cover.
Die heb ik zo vaak gelezen dat ie half uit elkaar valt hahaha

maartj..

Haha zo is dat ook bij de mijne van deel 4. :P En deel 5 ziet bruin van het braaksel, en deel 2 rood van de kersenvlaai. :')

Ra58

Ik heb 1 tot en met 6 in het nederlands

en dan ook nog 6 en 7 in het engels
Metal up your ass!

maartj..

Ik 1 t/m 6 in Nederlands en 5 en 6 in het Engels. :)

Buffy16

waaaah ik wil ze ook!!! Nou ja, ben over een paar maanden jarig....lijken me wel leuke cadeautjes.....