logo songteksten.net

Welke film is hot?!?!

Gestart door Kayleigh666, 26 december 2005, 12:37:23

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

een bagger film met alleen maar gore, die ene van Filth...hoe heet ie okal weer
Metal up your ass!

maartj..

Cradle Of Fear :') Maar als iets van Cradle komt en met show te maken heeft, kán het ook alleen maar bagger zijn :P Met veel te rood nepbloed enzo

Buffy16

 
Citaat van: maartj.. op 22 juni 2007, 17:49:47
Maar Saw heeft toch ook wel wat horror.. Ik vond trouwens SawI het beste, omdat daar het verrassingselement van die Jigsaw kerel er nog meer inzit. Delen II en III moeten het meer van het vieze hebben :P

Ja dat is wel zo....dat op het einde dat lijk opeens opstaat.....had ik niet verwacht...in III vond ik die laatste marteling echt supererg...dat meisje met het ijs en die varkens vond ik wel weer een beetje tegenvallen.

Cradle of fear heb ik nog niet gezien, maar zal ook wel geen film voor mij zijn, hahaha

maartj..

Wat was de laatste marteling ook alweer? Die bom die in contact stond met Jigsaw? Ik vond die varkens best grappig, ik kon het alleen niet zogoed zien want ik heb 'n illegale versie gekeken O-)

Cradle of Fear heb ik ook niet gezien, maar er stond superveel reclame op de site van CoF. En als je Cradle een beetje kent, weet je wel wat voor film je kan verwachten :P

Buffy16

Haha nee ken ik eigenlijk niet zo....Die laatste marteling was dat rek waar die man in vastgebonden was, dat ging draaien.
Die bom van jigsaw is idd de laatste van de film maar bedoelde eigenlijk die laatste marteling voor die man bij jigsaw komt.

maartj..

Ah ja oke :Y
Nah ik vond hem niet zo goed, er werd niks duidelijk in beeld gebracht O-)

Buffy16

Oh, wel bij de versie die ik gezien heb...er zijn altijd 2 versies bij zo'n film, een gewone en een unrated. In die unrated zie je wel alles, al had ik bij veel momenten mn ogen dicht haha

maartj..

O dan wil ik die wel eens zien. Kijken of de animatie-meneren (denk ik?) hun werk goed hebben gedaan :P

Buffy16

Whahah nou het was errug overtuigend...heb de unrated versie van hostel niet eens gezien maar vond em zo al supereng...weet niet of ik dat 2de deel wel ga zien...weet iemand iets van de geruchten over een saw 4?

maartj..

Saw IV? Neeee dat moeten ze niet doen. Dan wordt het echt nog sadistischer dan III, en die vonden veel mensen al te ver gaan. In een deel IV kan toch gewoon geen verhaallijn meer zitten :{

Buffy16

Nee dat dacht ik dus ook. Jigsaw is dood en die assistente ging er toch ook aan? Denk ook niet dat ik em zou kijken als ie er komt....

maartj..

Ik weet ook niet of ik hem zou kijken, gewoon omdat ik nauwelijks films kijk. Dat ikdeel I en III heb gezien is puur toeval :P

Buffy16

Hehe ja ben dan zelf best wel filmgek, maar zie dan liever echte horror dan 'gore' films

maartj..

Hmja maar wat is dan échte horror?

Buffy16

Voor mij een mooi verhaal gecombineerd met eng....dus bv Nightmare on Elm Street, the Grudge, Jeepers Creepers, alles van Stephen King...als er maar een goed verhaal in zit