logo songteksten.net

Musicals

Gestart door Kayleigh666, 6 februari 2006, 10:54:48

Vorige topic - Volgende topic

Buffy16

Ik ben helemaal gek van musicals! Ben naar Aïda geweest, naar Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer?
naar Romeo en Julia en vorig jaar augustus naar Beauty and the Beast. Die laatste vond ik qua tekst, muziek en decors het beste, mede omdat ik naderhand Carlo Boszhard heb ontmoet achter de schermen!!!! (jeugdsentiment!  :Y)  Verder heb ik thuis op dvd: Evita, Moulin Rouge, Grease 1 + 2, Chicago en Crybaby (met Johnny Depp, zo lekker!) en zou ik zelf ook heel graag Phantom of the Opera zien, maar dan de Nederlandse versie met Henk Poort, heb gehoord dat de versie die in Londen speelt niet de beste is....op dvd was deze musical trouwens super, iemand gezien toevallig?

Jetje15

Citaat van: Jetje15 op  7 maart 2007, 16:49:31
Ik ben al een paar keer naar musicals geweest..
Sound of Music omdat een klasgenootje van me meespeelde hierin..
Fame 2 keer in London gezien..
Queen; the musical, ook in London gezien..(errug grappig!! zoek maar eens op bij een londens theater)
ohja... ook beauty and te beast, pinokkio en romeo and juliet..maar dan in het échte shakespeare theatre in londen! zó vet! vantevoren een rondleiding met een gids gehad en alle leuke weetjes over t theater te weten gekomen en de acteurs al ontmoet.. :D
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Ra58

Nog nooit ergens heen geweset. ook geen behoefte aan
Metal up your ass!