logo songteksten.net

Paris Hilton

Gestart door Kayleigh666, 3 januari 2006, 13:13:40

Vorige topic - Volgende topic

Wat/wie is Paris Hilton?

De tofste knapste hotste en leukste erfgename allertijden!
0 (0%)
Een dom leeg wicht
8 (88.9%)
Who the f*ck is Paris?
1 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 9

Stemmen gesloten: 3 januari 2006, 13:13:40

Kayleigh666

Liep deze vakantie bij de Douglass. En wat zag ik? Een parfum van Paris Hilton? Wie gaat dat in godsnaam kopen? Als ik dat mens op tv zie moet ik echt kotsen....
Wie van jullie zou zo'n geurtje kopen, alleen omdat er de naam van Paris Hilton op staat? Echt, al ruikt ie nog zo lekker......... Ik zou 'm toch maar laten liggen.

jip_en_janneke

Nou nee, haar naam zegt mij niet zo veel. Ik koop liever een luchtje omdat ie lekker ruikt dan omdat er de naam van Paris opstaat. Sowieso mag ik haar niet. Wat heeft zij nou voor goeds gedaan voor de wereld? De economie draaiende houden door met geld te strooien, maar verder?
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

maartj..


flientje_pinwin

Mensen irriteren met haar te kleine kleding..

maartj..

mensen irriteren met haar aanstellerij..

Just1Girl

mensen irriteren ..
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

mensen irriteren .. :Y

flientje_pinwin


maartj..

en en en ...

nooit goede doelen steunen behalve (wat zij dan een goed doel vind) feestjes geven.. :N

veerleke22

en geld uitgeven waarvoor ze nooit heeft moete werken!
eart of a soldier with a brain to teach a whole nation
Remember the legends

maartj..

ja precies! ze "maakt de maatschappij te schande!" whaha.. :P

flientje_pinwin

't is wel zo.. O-)
Mensen willen graag op d'r lijken,, omdat ze zo'n 'stijlicoon' is.. Pubers kijken tegen haar op, willen ook zo als haar zijn..
dat word dan niet meer eten, dieren mishandelen en te weinig en té kleine kleding dragen..

maartj..

maar ze schijnt wel grote voeten te hebben :P
ik vind het echt dom dat ze haar "Tinkerbell" weg heeft gedaan omdat hy te oud was.. :{
ik bedoel, ik vind Chiwawa's afschuwelijke beesten en ze zijn nog uberduur ook, maar als je er een hebt moet je er wel goed voor zijn :Y

Ra58

het is gewoon een domme diva
Metal up your ass!

maartj..

nee, het is gewoon een domme del