logo songteksten.net

Karma en reïncarnatie

Gestart door Kayleigh666, 12 februari 2006, 22:30:48

Vorige topic - Volgende topic

Karma en reïncarnatie; geloof jij erin? En wat doe je ermee?

ja
2 (40%)
nee
0 (0%)
twijfel
3 (60%)

Totaal aantal stemmen: 5

Stemmen gesloten: 12 februari 2006, 22:30:48

Kayleigh666


Just1Girl

Eerst geloofde ik wel in reïncarnatie, ennu niet meer. Ik denk dat je aan een leven genoeg hebt. Ik weet (bijna) zeker dat ik er na dit hele leven gehad te hebben niet aan een nieuw leven wil beginnen. Hoe "mooi" dit leven dan ook mag zijn geweest. Ik begin er niet aan. ;)
Van Karma weet ik echt niets. Het zal wel. Misschien bestaat het alleen als je erin gelooft. Alles bestaat, als je er maar genoeg in geloofd. Als je geloofd dat je ongelooflijke koppijn hebt, en je houd het maar lang genoeg vol, dan krijg je koppijn. Ja.
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

jip_en_janneke

Ik geloof erin. Mijn uitleg:
Ik ken zelf ook het gevoel iemand eerder te hebben ontmoet (of misschien wil je dat het zo is? dus toch weer twijfel). Bij sommige mensen voel ik me gelijk op me gemak.
Sommige mensen hebben dat ook bij situaties die volkomen nieuw voor ze zijn. Ik heb weleens een verhaal gelezen over een man die in een vreemde stad feilloos de weg wist. Nou, zoiets kan ik anders niet verklaren.
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Als je je bezig houdt met reïncarnatie dan kun je logische antwoorden geven op belangrijke levensvragen. Het is eigenlijk dus wel makkelijk en handig om erin te geloven. Als ik hierover lees dan denk ik meer van de wereld te begrijpen, maar goed je weet natuurlijk nooit 100% zeker of het waar is. Als ik erover lees dan zie ik het verband tussen oorzaak en gevolg.
Ik heb ook best veel gelezen over bijna-doodervaringen en ja, als ik dat allemaal zo hoor en lees, dan geloof ik het wel. Alle mensen die een bijna-doodervaring hebben gehad vertellen precies hetzelfde. Daar zal dan toch ook wel een kern van waarheid in zitten?

othalia

ik geloof wel in karma
what goes around comes around

jip_en_janneke

Ik ben ook best benieuwd naar wat ik dan in een vorig leven geweest ben.
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Citaat van: "othalia"ik geloof wel in karma
what goes around comes around
Dat heb ik nou ook, het is ook vaak zo. Mensen die bijvoorbeeld superbang zijn dat er ingebroken wordt en er alles aan doen om hun huis goed te beveiligen. Daar wordt dan juist ingebroken. Terwijl anderen de deur wijdwagen open zouden zetten en er komt nog geen kip binnen. Vreemd, vind je niet?

othalia

een familie lid van mij had een x iets verkeerds gedaan
2 weken later had hij zijn hoofd geslagen aan het bed groot gat in zijn hoofd moest ook nog nr het ziekenhuis

jip_en_janneke

Wie weet er iets meer over vorige levens?
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Ik weet wel iets over vorige levens, maar niet over MIJN vorige levens.
Als je hier een goed boek over wilt lezen, dan adviseer ik je: Karma en reïncarnatie - een zoektocht naar liefde en logica in het leven. Het is geschreven door: Albert Bodde.
Leuk en leerzaam!

othalia


Kayleigh666

Erg cheapy! Ik denk minder dan 10 euro.