logo songteksten.net

R i h a n n a . S e c C i ?

Gestart door BabiixGirll, 20 mei 2006, 21:04:02

Vorige topic - Volgende topic

jip_en_janneke

Rihanna is echt cool! Ze maakt gewoon hele mooie muziek. Ze was gisteravond bij Jensen. Een leuk optreden!!!! Helemaal niet hoerig ofzo. Ze had een heel net zwart topje aan. Gewoon een hele leuke gave aardige meid. Waar maken jullie je druk om zeg?
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

maartj..

Ik maak me niet druk, ik zeg alleen dat ik haar niet interessant ofzo vind dus ik heb me nooit in haar verdiept, ik zei alleen dat de SOS van GC beter is dan de hare :)

4hout

Citaat van: "jip_en_janneke"Rihanna is echt cool! Ze maakt gewoon hele mooie muziek. Ze was gisteravond bij Jensen. Een leuk optreden!!!! Helemaal niet hoerig ofzo. Ze had een heel net zwart topje aan. Gewoon een hele leuke gave aardige meid. Waar maken jullie je druk om zeg?

whah.. fief en ik zapte daar ook langs.. leuk optreden? het was zo geplaybackt als wat.. magoed..
Darkness descends.. everyone dies!

flientje_pinwin

Maar wie zegt dat het geplaybackt niet goed kan zijn ? ;)

maartj..

Maar het kan ook slecht zijn :Y

Kayleigh666

Playbacken is zielig! Je kan zingen of je kan het niet! Ilse de Lange bijvoorbeeld playbackt NOOIT! Da's pas klasse! Je bent toch een artiest? Daar word je toch voor betaald?

jip_en_janneke

Citaat van: "4hout"

whah.. fief en ik zapte daar ook langs.. leuk optreden? het was zo geplaybackt als wat.. magoed..

Niet eens gezien.  :@  Nou, dan deed ze het dus wel goed! RESPECT!
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

maartj..

kweet niet of het dan goed is, of dat je misschien niet op haar mond hebt gelet ofzo maar meer op de muziek zelf :P
maarja, ik vind het niet zo super, hoe lief en aardig ze ook overkomt :Y

4hout

whah ik zei niet of ze het goed deed.. ik vind het juist slecht.. zoals kayleighzeshonderdzesenzestig al zei.. zingen is toch je baan.. dan wil je juist toch live zingen en mensen vermaken.. playbacken verpest alls!
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

Citaat van: "jip_en_janneke"
Citaat van: "4hout"

whah.. fief en ik zapte daar ook langs.. leuk optreden? het was zo geplaybackt als wat.. magoed..

Niet eens gezien.  :@  Nou, dan deed ze het dus wel goed! RESPECT!

J_&_J vindt haar wel goed :P

4hout

nouen en ik vind va nniet..
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

van miij mag je, ik ook niet denk ik :P

4hout

denk je.. omg! stiekem ben je wel jaloers op haar lichaam!
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

Heb jij ooit míjn lichaam mogen aanschouwen dan? O-)  :P

4hout

uhm.. ik heb jou foto wellus gezien! (I)
Darkness descends.. everyone dies!