logo songteksten.net

panic! at the disco??

Gestart door Mr_idiot, 29 augustus 2006, 00:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Buffy16

Wow dat filmpje is idd wel heftig ja!
Vind Panic at the disco best goed, ze hebben een beetje die ouderwetste 80's sound, en de clip vind ik ook heel origineel van I wirte sins not tragedies. Leuke band! :Y

maartj..

ik vind de clip van But Its Better if You Do leuker :)

Buffy16

Hmmm nog niet gezien, maar zal idd wel goed zijn!

maartj..

Yeah 8-)
vind je Brendon ook zo'n eng mannetje? :mrgreen:

4hout

is dat die eene die met als een opgemaakte vrouw door het leven gaat?
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

nee :P hij is die die neer wordt geflesd in dat filmpje O-) *zie vorige pagina*

Buffy16

Hij heeft idd een apart uiterlijk, maar past ook wel bij de sound van de band. Daarom vond ik Sins ook zo leuk, die look van hem paste perfect bij iemand van het circus

maartj..

daarom vind ik But its better if you do zo vetjes :P heeft ie helemaal zo zn haar glad langs zn kop gekamd, het past echt bij hem :P
ik vind het n walgelijk mannetje om te zien :Y

Buffy16


maartj..

ik heb pas één foto van m gezien waarbij ik echt dacht van "hmm daar issie best sexy" :P

Buffy16


maartj..

das toch slecht? :P
en iedereen zeikt mar over hoe knap hij is enzo .. :P

Buffy16

Tja kwestie van smaak, denk ik  :Y
Ik vind hem eerlijk gezegd ook wel lekker..... :9

maartj..

jajaa...
hij was vroeger een nerd schijnt :Y
en aangezien hij nu pas 19 is, zal dat misschien 2 jaar geleden zijn geweest.. :{ en nu is hij OPEENS helemaal cool enzo :P ik vind het zoo dom :P
ik vind hem op Gareth Gates lijken soms :Y

Buffy16

Aha, ja ik denk ook dat ie bedrogen is door een meid, want bijna al die liedjes gaan daarover, dat ie blij is dat ie van haar af is, dat ze een hoer is, dat ie nu heel veel zelfvertrouwen heeft enz. De liedjes lijken ook wel een beetje op elkaar.

Maar ik vind het toch wel een verfrissend goeie band na al die wannabees! :mrgreen: