logo songteksten.net

panic! at the disco??

Gestart door Mr_idiot, 29 augustus 2006, 00:32:31

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

die hoer waar jij het over hebt gaat niet over hem :P
das gewoon dat hij vindt dat mensen wat verdraagzamer moeten zijn :Y

What a shame the poor groom's bride is a whore.. I'd chime in with a "Haven't you people ever heard of closing a goddamn door?!"No, it's much better to face these kinds of things with a sense of poise and rationality.

zingt hij :P
dat lijkt me niet over zn eigen leven gaan ;)

Buffy16

Nee bedoel ook niet specifiek het liedje van Sins, maar hun andere liedjes, b.v. There's a good reason these tables are numbered honey you just haven't thought of it yet (poe das een mond vol!) gaat erover dat ie veel meer zelfvertrouwen heeft, en dat zij het niet uit kan staan. En het liedje Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off gaat ook over een meisje wat hem bedrogen heeft. Misschien bedrogen, misschien een vrouwenhater? Ik heb trouwens de clip gezien van But it's better if you do, das echt een leuke! Leuke thema, weer. Ook heel leuk gedaan met dat zwart-wit intro en die maskertjes. Hopelijk gaan we nog veel van ze zien!  :Y ^O^

maartj..

Nouja..
Ik weet in ieder geval wel dat het niet over Brendon gaat, want Ryan schrijft de nummers ;)

Buffy16

Aha, dat wist ik dus niet.  :@ Maar vond het gewoon toevallig. :)
In ieder geval zijn ze erg goed, heb vanavond op internet gezien dat ze in oktober in de paradiso in Amsterdam staan en het is uitverkocht. Baal ik ontzettend van, had er graag naartoe gegaan. Maar ja, maar hopen dat ze zo doorgaan, want ze zijn echt super.
Weet iemand toevallig hoe de CD heet? Zit namelijk te twijfelen of ik hem zal kopen of niet.....

maartj..

A Fever You Can't Sweat Out ;)

Buffy16


maartj..


Buffy16

Heb nu ook de clip gezien van Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off.
Die vond ik een beetje tegenvallen, vooral na sins en better if you do. Ik vond het idee wel grappig, maar niet zo flitsend als de andere clips. Hebben ze ook nog andere clips behalve deze 3?

maartj..


Buffy16

Jammer, dan maar met smart de volgende afwachten.....

gaby118260

idd, Panic! videos zijn best vet.
Toen ik Sins voor het eerst zag, vond ik het een beetje een vreemd bandje, maar dat is snel overgegaan. En jaren '80 muziek? Het lijkt mij meer gemoderniseerd jaren '20 stuff. I like it. Waarom is Brendon eng? Ik vind em wel schattig

maartj..

hij heeft dikke zoeloelippen :mrgreen: ik vind het maar irritant dat iedereen hem zo schattig vind :P *is ook lid bij een p!atdforum waar ze Jon steunt* :P

gaby118260

Citaat van: maartj.. op 27 november 2006, 19:32:23
hij heeft dikke zoeloelippen :mrgreen: ik vind het maar irritant dat iedereen hem zo schattig vind :P *is ook lid bij een p!atdforum waar ze Jon steunt* :P
Dat is toch juist leuk? Ik vind em niet het leukst van Panic!, maar ik heb geen hekel aan em

maartj..

Ik vind het niet meer leuk :P
Hij is veel te populair daar in die band :mrgreen:

Buffy16

Hahahaha, ik vind Brendon ook wel schattig eigenlijk!
Maar in zulke bandjes is het meestal dat iedereen de lead-zanger het beste vind,
die valt voor de meeste mensen ook het beste op.
Weet iemand toevallig iets over een nieuwe clip of nieuwe cd die er misschien komt?