logo songteksten.net

Hoe lang?

Gestart door theopposites, 4 april 2010, 14:20:20

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Haha  :P
Dan staan ze er denk ik wel binnen 1-2 weken op.

Groetjes Europeetje :W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lenn-

Ik zit nou ook best al een tijdje te wachten tot 2 songteksten die ik had ingestuurd erop staan...
Normaalgesproken staan ze er sneller op.
Duurt het momenteel wat langer doordat er weinig mensen naar kijken of doordat er veel wordt ingestuurd ofzo?

Europeetje

Nou, volgens mij kijken er de laatste tijd weinig mensen naar.
Soms komt er in 1x een hele rits met allemaal songteksten.
Ik weet het niet hoor!!!
Maar ik heb ook al een aantal ingestuurd, die staan er ook nog niet op.
'T duurt gewoon wat langer deze laatste maand, maar ze komen er natuurlijk ooit wel op, tenminste, als ze goed zijn.
Gewoon afwachten dus.

Kan je ook bijvoorbeeld ehum, tsja hoe moet ik dat ff uitleggen...
Nou, ik ben bijvoorbeeld editor van 4 artiesten en alleen van die artiesten kan ik de songteksten toevoegen.
(Jaja, logisch dus.)
Maar kan je je ook ergens ''''aanmelden'''' waardoor je ook andere teksten kan toevoegen?
Want sommige artiesten hebben geen editors, en nu weet ik wel dat vertalers en administrators die rechten hebben, maar die hebben ook wel meer dingen te doen...
Maar dat ik die bijvoorbeeld ook kan toevoegen?
Wie weet dat?

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Unenchanted.

heb gewoon geduld mensen  :{  't is dat sommigen vakantie hebben, maar anderen moeten nog gewoon werken etc. en hebben hiervoor dan minder tijd.
wees betrouwbaar, maar vertrouw niemand.

Europeetje

WOOaawhaaa, vandaag is er een hele lijst goedgekeurd!
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Jep, ben er ff doorheen geraced (nieuwe teksten dan)
nieuwe vertalingen staan er nog wel, die zijn voor de vertalersgroep

zal straks ook nog even kijken naar de wijzigingen lijst, maar dat zijn er erg veel (> 350).
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

#21
Haha, okee :P
Ik moet ook nog 4 wijzigingen bekijken.
Dat doe ik zo wel ff :mrgreen:
Want dat schelen er weer 4 :D

:W

Maar je kan je dus nergens aanmelden  :@ :@ :@
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

hoe bedoel je nergens aanmelden?
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Citaat van: Europeetje op  7 juli 2010, 21:14:29
Nou, volgens mij kijken er de laatste tijd weinig mensen naar.
Soms komt er in 1x een hele rits met allemaal songteksten.
Ik weet het niet hoor!!!
Maar ik heb ook al een aantal ingestuurd, die staan er ook nog niet op.
'T duurt gewoon wat langer deze laatste maand, maar ze komen er natuurlijk ooit wel op, tenminste, als ze goed zijn.
Gewoon afwachten dus.

Kan je ook bijvoorbeeld ehum, tsja hoe moet ik dat ff uitleggen...
Nou, ik ben bijvoorbeeld editor van 4 artiesten en alleen van die artiesten kan ik de songteksten toevoegen.
(Jaja, logisch dus.)
Maar kan je je ook ergens ''''aanmelden'''' waardoor je ook andere teksten kan toevoegen?
Want sommige artiesten hebben geen editors, en nu weet ik wel dat vertalers en administrators die rechten hebben, maar die hebben ook wel meer dingen te doen...
Maar dat ik die bijvoorbeeld ook kan toevoegen?
Wie weet dat?

:W Europeetje


Dit stuk bedoelde ik  O-)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

ah niet gezien. ik zal het eens overleggen :)
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xVERAxLIENIEx

Het lijkt me dat het wel sneller gaat als er een (actieve) editor op de artiest zit..