logo songteksten.net

Bug gevonden? Post hier..

Gestart door Websmurf, 14 januari 2004, 00:59:07

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Hoi!

Weer niet echt een bug, maar ik zie al een aantal dagen het aantal views van de songteksten niet veranderen ;)
Niet ernstig, maar ik vond het altijd wel leuk om te zien welke teksten populair zijn.

Groetjes!
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Oh, dat klopt niet helemaal nee. Ga ik naar kijken.
Webmaster Songteksten.net -

hilbertheikobertgrashuis

 :Z :Z           hoi here the baest 666, lierstraat 9 paddepoel groningen the netherlands *) *) *) *) *) *) *) *) *) *) *) *)

BobbyTalent

Bij het aanmelden als beheerder krijg ik na het indienen een vreemde response:

Error
/var/www/system/vendor/swift/Swift.php [277]:

Call to undefined function split()

Klik hier om naar de homepage te gaan


Dit kan niet goed zijn denk ik, en wordt het formulier dan wel verzonden?

gr BobbyTalent

xaM003

Ik weet niet of dit telt als bug, maar ik kan mijn profiel niet bewerken/uploaden. Als ik naar mijn profiel wil kijken, krijg ik te zien dat ik nog een profiel moet invullen, maar als ik dat wil doen krijg ik een foutmelding

Marinke

Na het invoeren van de songtekst druk ik op songtekst toevoegen en krijg ik deze foutmelding (opnieuw proberen via de homepage helpt niet):

Oproep kon niet afgewerkt worden
Er vond een database fout plaats bij het verwerken van de opgeroepen procedure. Bekijk het errorbericht hieronder voor meer informatie.
/var/www/system/libraries/drivers/Database/Mysqli.php [157]:
Ga naar de homepage of probeer opnieuw.
Klik hier om naar de homepage te gaan

Kan iemand me hiermee helpen?
Alvast bedankt, Marinke

Websmurf

Citaat van: xaM003 op 27 mei 2021, 14:06:19
Ik weet niet of dit telt als bug, maar ik kan mijn profiel niet bewerken/uploaden. Als ik naar mijn profiel wil kijken, krijg ik te zien dat ik nog een profiel moet invullen, maar als ik dat wil doen krijg ik een foutmelding

Op welke pagina krijg je die foutmelding exact? Dan kijk ik er even naar
Webmaster Songteksten.net -

Websmurf

Citaat van: Marinke op 31 mei 2021, 11:54:08
Na het invoeren van de songtekst druk ik op songtekst toevoegen en krijg ik deze foutmelding (opnieuw proberen via de homepage helpt niet):

Oproep kon niet afgewerkt worden
Er vond een database fout plaats bij het verwerken van de opgeroepen procedure. Bekijk het errorbericht hieronder voor meer informatie.
/var/www/system/libraries/drivers/Database/Mysqli.php [157]:
Ga naar de homepage of probeer opnieuw.
Klik hier om naar de homepage te gaan

Kan iemand me hiermee helpen?
Alvast bedankt, Marinke

Wanneer krijg je deze melding precies? Wanneer je een tekst op slaat?
En voor welke artiest probeer je dit te doen?
Webmaster Songteksten.net -

xaM003

Ik krijg de foutmelding als ik bij 'mijn profiel' naar 'profiel bewerken' ga, en dan mijn informatie invul en op 'wijzigingen opslaan' klik.

De error luidt: 'Er vond een database fout plaats bij het verwerken van de opgeroepen procedure. Bekijk het errorbericht hieronder voor meer informatie.

/var/www/system/libraries/drivers/Database/Mysqli.php [157]:'

xaM003

Ik krijg nu ook een error als ik een vertaling toe wil voegen:

'Er vond een fout plaats waardoor deze pagina niet geladen kon worden. Als dit probleem aanhoudt, contacteer dan a.u.b. de website beheerder.

/var/www/application/controllers/translation.php [36]:'

Kimpietjeuh

Ik heb ook een probleem, als ik door een artiest zijn liedjes wil bladeren en onderaan op een nr van pagina's klik blijft het op pagina 1 staan. Ik geraak niet naar de volgende pagina.
Liefs Kimpie

Websmurf

Citaat van: xaM003 op 12 juni 2021, 20:28:19
Ik krijg de foutmelding als ik bij 'mijn profiel' naar 'profiel bewerken' ga, en dan mijn informatie invul en op 'wijzigingen opslaan' klik.

De error luidt: 'Er vond een database fout plaats bij het verwerken van de opgeroepen procedure. Bekijk het errorbericht hieronder voor meer informatie.

/var/www/system/libraries/drivers/Database/Mysqli.php [157]:'

Deze is opgelost :-)

Citaat van: xaM003 op 12 juni 2021, 20:59:03
Ik krijg nu ook een error als ik een vertaling toe wil voegen:

'Er vond een fout plaats waardoor deze pagina niet geladen kon worden. Als dit probleem aanhoudt, contacteer dan a.u.b. de website beheerder.

/var/www/application/controllers/translation.php [36]:'
Van welke artiest/liedje probeer je precies een vertaling toe te voegen?
Ik krijg dit niet nagespeeld namelijk.

Citaat van: Kimpietjeuh op 13 juni 2021, 22:02:47
Ik heb ook een probleem, als ik door een artiest zijn liedjes wil bladeren en onderaan op een nr van pagina's klik blijft het op pagina 1 staan. Ik geraak niet naar de volgende pagina.

Deze is ook opgelost, fix word bij deze uitgerold. Dank voor de melding!
Webmaster Songteksten.net -

xaM003

#132
Bedankt voor het oplossen van de bug op mijn profiel! Ik heb zojuist gecheckt en het lijkt erop alsof mijn vertalingen wel zijn toegevoegd, dus ik denk dat de bug bij de vertalingen zichzelf al heeft opgelost (:

Websmurf

Citaat van: xaM003 op 24 juni 2021, 13:29:34
Bedankt voor het oplossen van de bug op mijn profiel! Ik heb zojuist gecheckt en het lijkt erop alsof mijn vertalingen wel zijn toegevoegd, dus ik denk dat de bug bij de vertalingen zichzelf al heeft opgelost (:

Jep, heb alle foutmeldingen die binnen waren gekomen even nagelopen opgelost :-)
Webmaster Songteksten.net -

P@ul

Als ik een nieuwe artiest wil toevoegen, krijg ik steeds een foutmelding:

Oproep kon niet afgewerkt worden
Bekijk de Kohana documentatie voor meer informatie over deze fout.

/var/www/system/libraries/Image.php [88]:


De pagina vertoont dan een boomstructuur van de mappen.
Het gebeurt bij verschillende browsers.