logo songteksten.net

valentijnsdag

Gestart door jip_en_janneke, 12 februari 2006, 13:07:04

Vorige topic - Volgende topic

Wat ga jij doen met Valentijnsdag?

een kaartje sturen (anoniem)
1 (33.3%)
een kaartje sturen (met mijn eigen naam eronder)
0 (0%)
een cadeautje aan mijn lover geven
0 (0%)
niets, ben niet verliefd
0 (0%)
f*ck valentijn!
0 (0%)
commerciƫle shitdag!!!!! doek nie aan
0 (0%)
uit eten met mijn liefje
2 (66.7%)
anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 3

Stemmen gesloten: 12 februari 2006, 13:07:04

jip_en_janneke

Wat ga jij doen met Valentijnsdag? Leg uit, please!
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Ik ga soweiso uit eten (speciaal valantijnsmenu, mjammie!!!). maar wil mijn schatje ook een cadeautje geven. Ben alleen nooit zo origineel met cadeau's. Wie heeft er een goede romantische tip voor een jongen van 22?

jip_en_janneke

- een taart in de vorm van een hartje ofzo
- chocola
- zijn favoriete cd
- kaartjes voor de film
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Citaat van: "jip_en_janneke"- een taart in de vorm van een hartje ofzo
- chocola
vind ik meer voor vrouwen

CherryKiss

Ik doe lekker niets. en als mijn vriend wat wil doen, jammer dan.
Valentijnsdag vind ik een en al commerciele onzin, Ik houd elke dag van hem, elke dag evenveel, en niet juist morgen extra ofzo dus ik vind ook niet da tik het juist morgen moet laten merken.
Nee, mijn vrinedje komt heir, we gaan gezellig thuishangen en ik zeg gewoon dat ik van hem houd alsof het een normale dag is. Al krijgt hij wel een kaartje, maar dat is omdat hij nog nooit een valentijnskaartje heeft gekregen :+

Kayleigh666

Ben vanavond echt superleuk uit eten geweest. Het speciale valentijnsmenu was een groot succes. Ik heb ook nog een supermooie ring gekregen, dus mijn dag kan niet meer stuk. Wat hebben jullie vandaag gedaan? Nog iets speciaals?

jip_en_janneke

Wauw Kayleigh, ik zie groen van jaloezie. :mrgreen:
Waren alle mannen maar zo........ De meesten weten niet eens wanneer je jarig bent ofzo.
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

CherryKiss

Het enige dat ik deed op de 14e is leuk kletsen zoenen etc met vriendlief, en hij bracht een hele lieve hartjes lolly mee die nu extra lekker smaakt door del iefde waarmee het ding gegeven is natuurlijk ;)

Kayleigh666

Altijd leuk zo rond Valentijnsdag: trouwberichten van bekende Nederlanders. Het is dit keer wel even slikken voor alle mannen in Nederland, want Katja Schuurman gaat trouwen! (met haar Thijs, oa bekend van Meiden van de Wit)

Kayleigh666

Citaat van: "CherryKiss"Het enige dat ik deed op de 14e is leuk kletsen zoenen etc met vriendlief, en hij bracht een hele lieve hartjes lolly mee die nu extra lekker smaakt door del iefde waarmee het ding gegeven is natuurlijk ;)
Vind ik ook al heel leuk, hoor! Eigenlijk is het ook best stom, 1 zo'n dag per jaar. Je moet er gewoon voor zorgen dat het elke dag leuk en liefdevol is.