logo songteksten.net

Ons (welvarende) koningshuis

Gestart door Kayleigh666, 22 mei 2006, 14:30:15

Vorige topic - Volgende topic

4hout

Citaat van: "flientje_pinwin"Maar de nummer een is ook wel belachelijk rijk!!

1 Abdullah Bin Abdulaziz, koning Saoedi-Arabië, $ 21 miljard

Daar kunnen ze ook wel behoorlijk veel goeds mee doen.. ^^

olie.. lijkt mij..
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

precies, maar al die olielanden zijn redelijk rijk he.. de oliestaatjes iig wel :Y

Just1Girl

naja..
Ik vind dat ze wel wat met het geld moeten doen, maar het zou ook als 'de uiterste nood' kunnen zijn. Als we het nu uitgeven, hebben we het straks niet meer..
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

maartj..

dat is ook waar :Y beter alles in kleine deeltjes weggeven dan alles in één keer, en het kan ook nog in handen van die idioten komen die er alleen maar wapens etc. van kopen :N

flientje_pinwin

Citaat van: "maartj.."precies, maar al die olielanden zijn redelijk rijk he.. de oliestaatjes iig wel :Y

De landen nog niet zozeer, meer de mensen die er in investeren.. ;)

maartj..

daar worden ze toch wel ietwat rijker van :Y

jip_en_janneke

Ik snap jullie niet. Waar maakt iedereen zich druk om? Het zou toch lullig zijn als de koningin straatarm was?
Die Balkenende mag trouwens ook wel meer verdienen van mij. Veel topondernemers verdienen nog meer dan hem. Da's pas belachelijk!
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

maartj..

Nouja, ik zou eerder zeggen: "die topverdieners minder, maar Balkenende hetzelfde"

CherryKiss

Dat is dan inderdaad leuk bedacht maar wat gebeurt er dan? inderdaad die topondernemers enzo stoppen ermee. Die interesseert het echt niet hoor. Die willen dat bedrag aan loon en als ze dat niet krijgen gooien ze het bijltje erbij neer en dan ben je helemaal ver van huis. Zulke plannen hadden ze heus al uitgevoerd als het zou werken!

maartj..

Ik heb er eigelijk toch geen last van, die Balkenende vind ik ook nogal .. onbeschoft en hebberig lijken omdat hij meer geld wil, er zijn mensen die dat geld veel harder nodig hebben :P

4hout

vind ik ook.. ze doen net of ze niets hebben.. aub.. als ze een paar maanden met mij ruilen piepen ze wel anders.. *ow dat klinkt alsof ik heel arm ben.. nouja*
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

Gij begrijpt mij :Y
die mensen moeten niet zeiken, ze verdienen minstens 2 keer zoveel als de gemiddelde mens denk ik :P

4hout

als het niet meer is.. wat zouden hun per maand verdienen? eurootje of.. 4000? nouja.. wij moeten het met 900 per maand doen..
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

Precies, minstens zoals ik zei :Y
echt schandalig, als mensen die er hard voor geknokt hebben door een hele fabriek op te zetten zoveel verdienen vind ik het niet zo erg, maar om meer geld gaan zeiken terwijl je al zoveel krijgt..

4hout

oe oe.. ik kwam net op internet tegen.. balkenbrei verdient 126.000 euro per jaar.. wat eigenlijk nog weinig is, want topmannen bij bedrijven verdienden iets van in de 8 euroton
Darkness descends.. everyone dies!