logo songteksten.net

Ons (welvarende) koningshuis

Gestart door Kayleigh666, 22 mei 2006, 14:30:15

Vorige topic - Volgende topic

Kayleigh666

Top 10 rijkste staatshoofden

1 Abdullah Bin Abdulaziz, koning Saoedi-Arabië, $ 21 miljard  
2 Haji Hassanal Bolkiah, sultan Brunei, $ 20 miljard  
3 Khalifa bin Zayed Al Nahyan, president Ver. Ar. Emiraten, $ 19 miljard  
4 Mohammed bin Rashid Al Maktoum, emir Dubai, $ 14 miljard  
5 Hans Adam II von und zu Liechtenstein, vorst, $ 4 miljard  
6 Albert II, prins van Monaco, $ 1 miljard  
7 Fidel Castro, president van Cuba, $ 900 miljoen  
8 Teodoro Obiang Nguema Mbasogo, president Equatoriaal-Guinea, $ 600 miljoen  
9 Elizabeth II, koningin van Groot-Brittannië, $ 500 miljoen  
10 Beatrix Wilhelmina Armgard, koningin der Nederlanden, $ 270 miljoen  


Wat vinden jullie ervan dat Beatrix zoveel geld heeft? Ik bedoel, er is nog steeds armoede in Nederland, bijstandsmoeders, daklozen, e.d. Kan ze niet een beetje missen? Of zou ze niet de helft naar Suriname kunnen sturen ofzo?

BabiixGirll

Ik Vind Et Wel Beetje Normaal,, Se Is Koningin.
Maar Ze Zou Wel Geld Kunnen Uitgeven Aan Een Goed Doel.

Doet Ze Dat Wel Eigenlijk ??
boé

maartj..

Ik vind het belachelijk, ze hoeft er geen kloot voor te doen en ze is wel een icoon voor Nedeland, mar het mag wel íetsje minder.. Eigelijk vind ik het pretty ouderwets omdat het alleen met standen van vroeger et maken heeft..
Maarja, ik vind haar wel redelijk koel iig :P

4hout

uhm.. wat ik daar van vind? ik vind het klinkklare onzin.. zoals Kayleigh al zei, ze kan heus wel wat missen.. het gaat al niet zo lekker met veel mensen (al moet het steeds beter gaan, maja, bullshit *trust me, i know* ).. en wat doet ze er voor? af en toe een handje schudden, op vakantie gaan, in die bus van haar zitten.. of ja.. op WERKBEZOEK, aub, jij maakt mij niet wijs dat ze dan ook nog wat zinnigs doet, ja, banden aanhalen.. wat is dat dan? gewoon met de duurste wijn op de bank zitten en lol hebben met mekander lijkt mij.. en dan gaat ze ook nog eens veel te vaak op vakantie.. gatver.. van mij mogen ze het afschaffen, ook al is dat verAmerikanisering.
Darkness descends.. everyone dies!

CherryKiss

Ik vind het niet zo erg eignelijk. Laat dat mens mooi, op haar manier werkt ze ervoor en het is alleen een beetje oneerlijk dat ze zo goed betaald wordt voor de hoeveelheid/soort werk die ze doet en och, er zijn er die meer worden betaald ;)
Daarnaast benik voorstander van de Monarchie als staatsbeeld dus ik vind het allemaal wel oké O-)

BabiixGirll

Ene Kant Is Geld Niet Belangrijk
Aan De Andere Kant Wel.
boé

maartj..

Ja, de koningin kan makkelijk zeggen dat geld onbelanrijk is, ze hoeft er geen kloot voor te doen :P

Kayleigh666

Ik ben het niet helemaal met je eens dat ze geen kloot hoeft te doen. Er wordt bij haar geboorte min of meer al bepaald dat ze een beroemdheid is. Ze wordt altijd achtervolgt door de pers. Ik zou voor geen goud met haar willen ruilen. Dus daar mag best wat geld tegenover staan.

Nou vind ik die miljoenen ok wel erg overdreven hoor! Sowieso vraag ik me af of dat hele koningshuis nou nodig is?

flientje_pinwin

Zoveel functie heeft het niet meer.. :P het gaat volgens mij alleen nog om het aanzien, en ik vind het bedrag ook echt overdreven hoog..

maartj..

Ja precies, dat bedoel ik.. Het heeft alleen met standen te maken en ze hoeft er dus geen kloot voor te doen, alleen maar het geluk//de pech hebben om in haar situatie geboren te worden :)

flientje_pinwin

Maar de nummer een is ook wel belachelijk rijk!!

1 Abdullah Bin Abdulaziz, koning Saoedi-Arabië, $ 21 miljard

Daar kunnen ze ook wel behoorlijk veel goeds mee doen.. ^^

maartj..

Jaa, daarbij is ons koninginnetje een arme sloeber :P

jip_en_janneke

ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

jip_en_janneke

ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

maartj..