logo songteksten.net
Hoofdmenu

Madonna

Gestart door Kayleigh666, 24 mei 2006, 11:07:53

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

nee want dat heeft met het nieuwe geloof van brave mams te maken, mams verbied dr kind nu alles wat ze vroeger 1000 keer zelf heeft gedaan echt wel, en als dat kind straks 18 is en vrij, gaat die echt alles uitproberen, weet ik nu al :Y

Ra58

en of dat nou positief is
Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

Buffy16

Ik vind dat Madonna ergens well gelijk heeft, dat ze die act erin stopt. Waarom zou ze dat niet doen? Ze heeft vrijheid van meningsuiting, net als iedereen en zij kiest ervoor om haarzelf zo te uiten. Laat haar lekker, zou ik zeggen.
Aan de andere kant ben ik het wel met Maartje eens dat ze nu moeder is en een voorbeeldfunctie heeft. Het zal wel komen omdat ze zelf die voorbeeldfunctie nooit heeft gehad. Vind deze cd ook stukken minder dan haar vorige werk. Misschien moet ze zich wel gewoon richten op het schrijven van boeken en haar kinderen. Het schijnt dat die boeken het best goed doen.

4hout

maar volgens mij doet ze dat juist omdat ze zo'n voorbeeldfunctie heeft, nouja niet die voorbeeldfunctie tegenover haar kinderen, maar meer tegenover de fans, zo van.. kijk mij eens rebels zijn.. ik hang aan een kruis.. en dan wil ze een statement maken.. al snap ik nog steeds niet wat die statement inhoudt...
Darkness descends.. everyone dies!

Buffy16

Vind het toch wel stoer dat ze het durt. Ze is altijd al zo controversieel geweest, alleen nu gaat ze nog een stapje verder.
En ze zal ook niet echt een statement hebben, maar meer zoiets denken van: Als ik daar zin in heb dan doe ik dat en er is niets wat jullie eraan kunnen doen. Ze heeft ergens wel gelijk. Waarom luisteren naar wat wel en niet hoort als je zoveel miljoen op de bank hebt? Dan zou iedereen doen waar ie zin in heeft. Ik wel in ieder geval.

maartj..

En dat is écht aso.

Buffy16

Waarom is dat aso? Waarom zou je je leven door andere mensen laten bepalen? Vind ik eerder zielig dan dat doen waar je zin in hebt aso is.

Vind het eerlijk gezegd heel zielig. Heel triest ook....als je altijd maar naar anderen moet kijken......ach ja...........

maartj..

Het is aso om te doen waar je zin in hebt, want dan hou je absoluut geen rekening met anderen..
je leeft niet in je eentje op de wereld, maar met miljarden anderen om je heen!

4hout

dat is zo.. en trouwens.. ze kan niet (meer) zingen.. xD
Darkness descends.. everyone dies!

Buffy16

Natuurlijk das waar, maar waarom luisteren naar de mening van mensen die geen donder om je geven en alleen maar over je praten omdat ze zelf te zielig voor woorden zijn? Daar heeft Madonna gewoon gelijk in. En al kan ze niet zingen, tja..........wat sommige mensen al niet eens kunnen......dan is zingen het ergste niet. Ze verdient er nog wel lekker aan.... ;)

Kayleigh666

Voor mij staat Madonna voor kracht, durf, humor en vrouwelijkheid. Ze is nooit bang om haar ideeën te verkondigen. OK, soms is het ook gewoon een beetje een PR-stunt. Maar dat hoort er ook bij!

Buffy16

Ben ik het helemaal mee eens! Ze is een voorbeeld voor veel vrouwen, en verdient zeker mijn respect! :Y

maartj..

En dat van mij niet geheel, dat ze zich van sommige dingen niks aantrekt is zeker goed, maar je kan ook te ver gaan :)