logo songteksten.net

Een kind in het verkeerde lichaam.

Gestart door !!!*Lara, 2 september 2006, 16:34:47

Vorige topic - Volgende topic

!!!*Lara

Laatst was er een programma [ shoc doc] dat over kinderen ging die liever een ander geslacht hadden.
en dat waren dan gewoon kinderen van 5 t/m 15. Als je nog jong bent kun je wel zo'n geheim bewaren maar als de puberteit eraan komt dan word het egt een drama dus die kinderen kregen dan de hormonen van het andere geslacht; dus een jonge kreeg borsten en een meisje kreeg een baard in de keel.
Hun namen werden veranderd en alles wat erbij hoort ook.
Meestal plegen die kinderen dan ook zelfmoord als ze wat ouder zijn en het niet meer geheim kunnen houden.

Wat vinden jullie hier eigenlijk van?
mag een kind zelf beslissen welk geslacht hij/zij wil?

maartj..

lijkt mij niet, wees gelukkig met wie je bent, of anders, wees ongelukkig met wie je bent :)

4hout

nouja, ik heb volgens mij daar ook wat van gezien.. maar als ze dat ZO erg voelen.. mogen ze toch wel veranderen? of ze het nou nu doen, als kind, of dat ze wachten tot ze 22 zijn, dat maakt ook niets uit.. als ze het ZO zeker weten, heb je iig ook niet van, ik wil trug naar men oude geslacht..
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

ja precies, op látere leeftijd wel, maar niet als het nog kinderen zijn.. :{

KUSMEKONTx

je kan je toch laten ombouwen als je 18 bent. maar snap wel dat die kinderen zich zwaar klote voelen. :X
ihopeyoufuckingdiedmotherfucker.#

Jetje15

ik kan t me niet echt voorstellen.. maar t schijnt te kunnen.. ik vind dat ze iig nog niet met die hormonen moeten beginnen voor hun 18e!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

wunniieJ

Inderdaad Jetje15
het is wel raar.dat ombouwen enzo.
&
dat je er zo over nadenkt
mjaa..hehe
zovaak komt hjet nou ook niet voor DENK IK :X 

maartj..

Ik "verdenk" een jongen/meisje op m'n school ervan transseksueel te zijn.. Ik heb geen idee of 't nou een jongen of meisje is. Het kind draagt alleen maar spijkerbroeken en truien met nikes eronder, fietst op een herenfiets, heeft alleen maar vrienden en geen vriendinnen, maar heeft wel staartjes en een pony.. Ik ben echt benieuwd eigelijk.. xD

Jetje15

lol..op zich vink t allemaal best...ze zoeken t zelf maar uit.. maar come on.. ik vind t best ver gaan!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

wunniieJ

Citaat van: maartj.. op 30 maart 2007, 16:35:02
Ik "verdenk" een jongen/meisje op m'n school ervan transseksueel te zijn.. Ik heb geen idee of 't nou een jongen of meisje is. Het kind draagt alleen maar spijkerbroeken en truien met nikes eronder, fietst op een herenfiets, heeft alleen maar vrienden en geen vriendinnen, maar heeft wel staartjes en een pony.. Ik ben echt benieuwd eigelijk.. xD
hihi vraag het na :P

maartj..

Jamaar. Dat is zo lullig! Ik ken dat kind niet.. Ik achtervolg "het" wel een keer als "het" naar de plee moet ofzo. xD

wunniieJ

Citaat van: maartj.. op 31 maart 2007, 20:32:24
Jamaar. Dat is zo lullig! Ik ken dat kind niet.. Ik achtervolg "het" wel een keer als "het" naar de plee moet ofzo. xD

haha inderdaad :P om het hoekje kijken welke wc ze opgaat LOL  :mrgreen:

maartj..

Ik vertel het wel als ik het weet..! :P


Jetje15

Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!