logo songteksten.net

Michael Jackson

Gestart door Ronnie, 29 september 2006, 16:34:15

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie



Voor de jongeren onder ons, die Michael Jackson waarschijnlijk alleen kennen als die bleke man die iedere dag de rechtbank in en uit loopt;  O-)

Als lead zanger van The Jackson 5 was hij één van de populairste artiesten van de jaren zeventig. Als solo-artiest groeide hij uit tot de allergrootste popster van de jaren tachtig en wellicht de grootste in de hele popgeschiedenis. The King of Pop heeft tientallen superhits op zijn naam staan, waaronder "Don't Stop 'Til You Get Enough", "Off The Wall", "Rock With You", "The Girl Is Mine", "Billie Jean", "Beat It", "Wanna Be Startin' Somethin'", "Human Nature", "Thriller", "I Just Can't Stop Loving You", "Bad", "The Way You Make Me Feel", "Man in the Mirror", "Dirty Diana", "Smooth Criminal", "Black or White", "Remember The Time", "Heal The World", "You Are Not Alone", "Earth Song", "They Don't Care About Us", "Stranger In Moscow" en "You Rock My World"!

bron: Fok! Forum
-------

Er zijn hier vast wel wat fans van MJ. Wat is je favoriete album? Favoriete nummer? Wat vind je ervan dat MJ weer een album wil uitbrengen in 2007? Hier kun je alles bespreken.


maartj..

eigelijk ken ik alleen Thriller.. en die vind ik wel best vet :P die clip is echt leuk!

Buffy16

Leuk, een topic over MJ! Ben al best lang fan, ongeveer vanaf de CD Blood on the dancefloor. Heb veel van zijn  werk: Off the wall, Thriller, Bad, Dangerous, History en Ivincible. Een echte artiest, die we ons nog lang zullen herinneren... :Y

Weet iemand toevallig of er nog een nieuw album aan zit te komen van Michael?

Ronnie

Er gaan geruchten dat hij een nieuw album uit wil brengen in 2007..  _O_

Buffy16

Ow, zou ik ontzettend leuk vinden!
Iemand moet hem nu 10.00 euro boete betalen omdat diegene Michael 3 jaar geleden gefilmd heeft in een vliegtuig. Dat tikt natuurlijk lekker aan!

maartj..

Citaat van: Ronnie op  5 oktober 2006, 19:23:09
Er gaan geruchten dat hij een nieuw album uit wil brengen in 2007..  _O_

das toch omdat hij bijna failliet is en zijn landgoed niet meer kan betalen? of klopt dat niet? :P

Buffy16

Of dat klopt weet ik niet, maar had op nu.nl gelezen dat iemand hem dat bedrag moet betalen omdat ie Michael stiekem gefilmd heeft. En al is ie bijna failliet, hij heeft een beter leven dan sommige mensen..... :Y

maartj..

maar iemand als hij die bijna failliet gaat heeft echt níks aan 10000 euri ;)

Buffy16

Alle beetjes helpen, laten we hopen dat z'n nieuwe album goed gaat lopen  :Y

maartj..

Weet je wat ik eigelijk vind ?
Hij had het zoooo,, zóó ontzettend goed kunnen hebben, maar die gast verspeeld gewoon zn geld, dat kan hij toch eigelijk niet maken tegenover de armste mensen op deze aardkloot.. vind ik dan :P

Buffy16

Vind dat het niemand eigenlijk wat aangaat wat hij met z'n geld, ik hoop voor hem dat het goed komt.
Hij doet ook genoeg voor het goeie doel, dus dat maakt die dan weer wel goed

maartj..

Als je vind dat het niemand wat aangaat wat hij met zn geld doet, waarom weet je zelf dan alles van die 10000 euri boetegeld? ;)

Buffy16

Omdat ik dat lees.......maar dat gaat ook niet over wat Michael met z'n geld doet, maar dat ie geld krijgt van iemand, en ik vind dat dat ook wel gezegd mag worden na al dat slechte nieuws. Heeft iemand trouwens een idee hoe dat nieuwe album gaat klinken?
Heb gelezen dat ie met die gast van de Black Eyed Peas gaat samenwerken

Ronnie

Ik hoop dat hij grotendeels zelf alles schrijft en produceert, lijkt me toch wel het beste. Misschien een duetje ofzo, met John Legend/Craig David ofzo. Kanye West, Quincy Jones, Timbaland misschien als co-producers. Komt allemaal goed..  :Y

Buffy16