logo songteksten.net

Vreemdgaan

Gestart door babygurl_lian, 13 februari 2007, 18:44:31

Vorige topic - Volgende topic

babygurl_lian

Heyy Chicks...

Ik ben echt benieuwd of iemand van jullie weleens is vreemdgegaan??
Zelf in een relatie of met iemand waarvan je wist dat diegene in n relatie zat!?!?!


Kusss

!!!*Lara


Heey,

K ben nooit vreemdgegaan.
En k vindt het ook echt niet kunnen!
Iedereen kijkt wellis af en toe naar die lekkere boy of chick
maar het moet ook bij kijken blijven togh?
als een jonge vreemd gaat zet k er meteen een punt achter
of anders moet hij wel heel speciaal zijn!

maartj..

Als je duidelijk afspreekt dat je een open relatie hebt, vind ik er niks mis mee. Maar dan is het ook geen vreemdgaan. Verder vind ik het niet kunnen, en zal ik het (verwacht ik) nooit doen.

Jetje15

vreemdgaan is wel een van de laatste dingen die ik zou doen..
zou t ook enorm erg vinden als mijn vriend dat zou doen..
really heartbreaking!
je bent niet voor niets samen.. je gelooft in een soortement van toekomst samen..
vreemdgaan maakt die hele toekomst kapot!

maar dan een andere vraag.. wanneer vinden jullie iets al vreemdgaan?
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Jetje15

en openlijk flirten dan?
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Zolang je verder niks met die dude gaat doen, vind ik het geen vreemdgaan. :)

Jetje15

hmm.. maar daar zijn juist de meningen over verdeeld..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Nou, als ik een vriendje had en hij ging flirten met een meisje met mij ernaast, zou ik hem gewoon gaan zoenen en daarna dat meisje aankijken  van.. "kijk meid, dat is nou míjn vent". :P
Nee, daar zou ik niet van wakkerliggen. En zoals ik al zei, als er behalve lachen/kletsen/drankje drinken niks gebeurd, is er vind ik niks aan 't handje. :)

Jetje15

maar t feit dattie ds liever met een adere meid flirt ipv met jou te praten etc...
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Mensen denken tegenwoordig veel te snel dat iets "flirten" is. :Y

Jetje15

see.. de meningen zijn verdeeld.. op zich maakt t mij niet zo uit.. maar als your man liever flirt met anderen dan dattie met jou kletst of whatever.. dan klopt er iets toch niet helemaal voor mijn gevoel..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Flirten betekent meestal helemaal niks. Daarom kan het me niet interesseren. :P Als die kearl zich zo vermaakt, maar ik heb er verder geen last van en hij gaat niet verder dan flirten, kan ik er goed mee leven. Dat hij niet verder gaat, geeft dan namelijk aan dat hij wél om je geeft. :Y

Jetje15

maar met dat flirten geeft hij dan toch ook aan dat ie iemand anders op dat moment interessanter vind dan jou?
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Of dat hij zich verveeld? :P
Je hoeft er toch niet altijd bij te zijn als ie dat doet. :P

Buffy16

Citaat van: maartj.. op 10 maart 2007, 16:02:45
Nou, als ik een vriendje had en hij ging flirten met een meisje met mij ernaast, zou ik hem gewoon gaan zoenen en daarna dat meisje aankijken  van.. "kijk meid, dat is nou míjn vent". :P
Nee, daar zou ik niet van wakkerliggen. En zoals ik al zei, als er behalve lachen/kletsen/drankje drinken niks gebeurd, is er vind ik niks aan 't handje. :)

Precies Maartje! Go girl!
Ik vind flirten persoonlijk niet al meteen 'vreemdgaan', als je zeker bent van je vriend en je relatie maakt het niet uit waar hij kijkt of met wie hij praat, als ie met jou maar de 'echte' dingen doet. Zoals wij in het boerenland zeggen: Hij mag best ergens anders honger krijgen, als ie maar thuis komt eten!  :Y Tijdens mijn laatste relatie kon ik het zelf niet laten om te flirten en ik en mijn vriend gingen soms ook apart uit enzo, had ik helemaal geen moeite mee. Hij meer dan mij zelfs haha!  :9